بهترین ایم؛ نه تقلب کرده ایم، نه کار خلاف! : عجیب ترین انتخاب در میان پادشای ...


عجیب ترین انتخاب در میان پادشای آسیا حداقل برای ایرانی ها انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا بود. با توجه به نتایج اخیر فدراسیون، هیچ کس انتظار این عنوان را نداشت. تماشا: عجیب ترین انتخاب در میان پادشای آسیا حداقل برای ایرانی ها انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا بود. با توجه به نتایج اخیر فدراسیون، هیچ کس انتظار این عنوان را نداشت. با این انتخاب این سوال پیش می آید معیار AFC از این انتخاب چه بوده است.

کفاشیان بعد از این انتخاب گفت: « AFC بر اساس معیارهایی که دارد عملکرد فدراسیون های مختلف را بررسی می کند. بعد از تطبیق آنها با یکدیگر نظرش را اعلام می کند. ما برنامه های خود را ارائه دادیم. الحمدلله برنامه های ما ضوابط را شامل شد.»

کفاشیان بعد از بازگشت از کوالالامپور هم مصاحبه ای با فارس انجام داد. جالب اینکه رئیس فدراسیون در هنگام دریافت کاپ بهترین فدراسیون فوتبال آسیا اصلا نمی خندید. او در این مورد به فارس گفت: «در آن زمان به این فکر می کردم که نباید به این کاپ بسنده کنم. کارمان در ادامه خیلی سخت تر است. هنگام دریافت جایزه فکر می کردم که باید چطور مسیرمان را بهتر دنبال کنیم. به خاطر راه سختی که در پیش داریم نمی توانستم بخندم.»

گفته می شد لابی فدراسیون قوی بوده که توانسته به این جایزه برسد: «خوشبختانه و یا شاید بدبختانه من لابی بلد نیست. دیگران این کار را خوب بلدند. ما یک بار هم به عنوان بهترین فدراسیون انتخاب شده بودیم. قبل از این دو بار هم کاندیدای کسب این عنوان شده بودیم. این عنوان نشان می دهد که ما مسیر را درست طی می کنیم و در جهت استانداردسازی مورد تأیید فیفا و AFC هستیم.»

کفاشیان در مورد اینکه رسانه ها نسبت به این انتخاب انتقاد کردند گفت: «به هر حال در همه کشورها رسانه هایشان دوست دارند به این عنوان دست یابند اما در اینجا کار برعکس است. از اینکه به عنوان برترین فدراسیون فوتبال انتخاب شدیم بسیار خوشحالیم.»


ویدیو : بهترین ایم؛ نه تقلب کرده ایم، نه کار خلاف!