بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان : هرکدام از ما در طول زندگی خود با امتحان های ...


هرکدام از ما در طول زندگی خود با امتحان های مختلفی مواجه می شویم. این امتحان ها ممکن است امتحان آیلتس، یا تافل باشند که هرکدام اهداف خاص، برنامه های درسی، مواد امتحانی و نحوه نمره دهی خاص خود را دارند.



هفته نامه صدا - امید مقامی: هرکدام از ما در طول زندگی خود با امتحان های مختلفی مواجه می شویم. این امتحان ها ممکن است امتحان آیلتس، یا تافل باشند که هرکدام اهداف خاص، برنامه  های درسی، مواد امتحانی و نحوه نمره دهی خاص خود را دارند. جدا از اینکه کدام یک را می خواهید امتحان دهید، شرکت کردن در هرکدام از این امتحان است نیازمند مطالعه خاصی است. هرچه که باشد در این امتحان ها هرکسی سعی می کند بهترین نمره را نسبت به سایر رقبا کسب کند. به همین دلیل است که در زیر به معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش و آماده سازی این نوع امتحانات می پردازیم.

IELTS Skills

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان , بهترین سن آموزش زبان انگلیسی به کودکان , بهترین سن آموزش زبان برای کودکان

این یک اپلیکیشن رایگان بوده که شما را برای هر چهار مهارت که در آیلتس مورد سنجش قرار می گیرد، آماده می کند. این اپلیکیشن ارائه کننده نمونه های امتحان های مختلف، تمرین ها و وظایف تعاملی (Interactive tasks) است. در این اپلیکیشن سعی شده گزیده ای از بهترین تمرین ها و پرفروش ترین کتاب های مختلف آیلتس جمع آوری شود. شما می توانید با استفاده از بخش «Can Do» در این اپلیکیشن به تست کردن خود بپردازید.


IELTS Word Power

بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان , مقاله در مورد بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان , بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان

این یک اپلیکیشن است که توسط شورای انگلستان برای آزمون دهندگان طراحی شده تا دایره لغات خود را در راستای آماده سازی خود برای آیلتس افزایش دهند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا دایره لغات خود را افزایش دهید و در مورد آزمون آیلتس بیشتر بدانید.


IELTS Flashcards

بهترین اپلیکیشن اموزش زبان , اپلیکیشن آموزش زبان برای آیفون سرگرمی , بهترین متد آموزش زبان

این اپلیکیشن دارای 2000 فلش کارت برای یادگیری لغات پرکاربرد آیلتس است و همچنین دارای اسلایدها و تست های لغات است که به شما کمک می کند فرآیند یادگیری این لغات را تسریع بخشید. قیمت این اپلیکیشن در اپ استور 3.99 دلار است.


IELTS Essentials

بهترین راه آموزش زبان , اپلیکیشن های آموزش زبان , اپلیکیشن آموزش زبان کودکان

این اپلیکیشن برای کسانی که همزمان می خواهند با دوره های آیلتس، مطالعه ای داشته باشند مفید است. این اپلیکیشن دارای لغاتی است که شما باید بدانید چگونه آن ها را به درستی تلفظ کنید و همچنین به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه نمره خود را در آزمون آیلتس برآورد کنید. این اپلیکیشن همچنین دارای نکاتی ذکرشده از سوی کسانی است که آزمون آیلتس را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.


IELTS Essay

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی چیه؟ , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان

این اپلیکیشن دارای بیش از 200 مقاله در زمینه آیلتس است که به شما کمک می کند تا دایره لغات انگلیسی خود را بهبود بخشید. این اپلیکیشن همچنین به شما کمک می کند تا متوجه شوید به هنگام دادن آزمون نوشتار در آیلتس از چه نوع و چه سبک زبانی استفاده کنید.


TOEFL iBT Preparation

آموزش زبان آلمانی , آموزش زبان نصرت , آموزش زبان عربی

این یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای آزمون تافل است. این اپلیکیشن شامل لغت هایی برای تمام حوزه های امتحانی آزمون تافل است و هر لغت دارای یک توضحی کامل است. این اپلیکیشن دارای لغت هایی به همراه تلفظ صوتی و آزمون لغات یاد گرفته شده است.


TOEFL Flashcard

بهترین موسسه زبان , بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی , آموزش آنلاین زبان

این اپلیکیشن دارای 1600 عدد فلش کارت است که به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول لغات و دسته دوم خواندن. شما هم چنین می توانید فلش کارت های خود را بسازید، از خود آزمون گرفته و به نحوی هیجان انگیز خود را برای آزمون تافل آماده کنید.


TOEFL Test Incorrect Words

آموزش زبان چینی , آموزش زبان بدن , آموزش ساخت اپلیکیشن آندروید

به هنگام آماده شدن برای آزمون تافل بسیار مهم است که بتوانید لغات اشتباه را از لغات درست تشخیص دهید چرا که وقتی در مراحل بعدی گام می گذارید، این لغات می توانند بسیار گیج کننده باشند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا این دسته از کلمات را شناسایی کرده و آن ها را به خاطر بسپارید. این اپلیکیشن دارای 1670 سوال درخصوص این لغات بوده و دارای تمرین های مختلف نهادینه سازی این لغات در ذهنتان است.


TOEFL Pictionary

بهترین اپلیکیشن های اندروید , بهترین آموزشگاه زبان , آموزش ساخت اپلیکیشن

این اپلیکیشن یک فرهنگ لغت تصویری است که مهمترین لغات آزمون تافل را برای شما گردآوری کرده است. تصویری که در کنار هر کلمه وجود دارد، به شما کمک می کند تا لغات را به صورت تصویری به خاطر بسپارید. هر لغت علاوه بر دارا بودن از یک معنای تصویری دارای یک توضیح متنی است.


TOEFL EssaY

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان , بهترین خودآموز زبان انگلیسی , بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع

این اپلیکیشن نیز برای کسانی که قصد دارند خود را برای آزمون تافل آماده کنند، بسیار مفید است. این اپلیکیشن دارای 60 مقاله تافل در زمینه های مختلف و مهم است که به شما کمک می کند تا دایره لغات زبان انگلیسی را افزایش دهید. این مقالات هم چنین به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه سبکی از زبان انگلیسی در آزمون تافل بیشترین کاربرد را دارد.


Mnemonic

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2016 , بهترین استاد زبان بدن , آموزش کامل ساخت اپلیکیشن دیوار اندروید

این کلمه خود به معنی تکنیکی برای یادگیری لغات زبان است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا با استفاده از این تکنیک بتوانید صدها لغت را با معانی و مثال فرا بگیرید.


Learn Languages: Rosetta Stone

بهترین اپلیکیشن , آموزش زبان برای کودکان , بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی

نرم افزاری برای یادگیری صحبت کردن به زبان های ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، یا یکی از 19 زبان دیگر موجود در برنامه در هر زمان و مکان است. یادگیری با این نرم افزار واژگان جدید و دستور زبان را کشف خواهید کرد و روش استفاده از مهارت های زبان جدید در مکالمات را می آموزید.


ویدیو : بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان