بهترین اپلیکیشن‌های حال حاضر در اپ‌استور : اخبار تکنولوژی - بهترین اپلیکیشن‌های ...



اخبار تکنولوژی - بهترین اپلیکیشن‌های حال حاضر در اپ‌استور

اپلیکیشن های معرفی شده جزء بهترین ها در دسته بندی های مختلف هستند که محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده اند.

در حال حاضر بیش از میلیون‌ها اپلیکشن مخصوص آیفون، آیپاد و آیپد اپل در فوشگاه اپ‌استور موجود است.
گشت و گذار در میان این تعداد اپلیکشن برای پیدا کردن بهترین ها و مناسبترین ها برای نیازهای شما کاری سخت و وقت گیر است. علاوه بر این محدودیت فضای ذخیره سازی در ابزارهای همراه اپل نیز این امکان را نمی دهد که بتوان تعداد زیادی از اپلیکشن ها را دانلود و نصب کرد.


با جستجوهای اینترنتی نیز گاهی اوقات با لیست های طویلی از برنامه ها مواجه می شوید که بیشتر شما را سردرگم می کنند. به همین دلیل در ادامه لیستی منتخب از بهترین اپلیکیشن های موجود حال حاضر اپ استور را که جز بهترین ها در نوع خود بوده و رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته اند را معرفی خواهیم کرد.
برای دانلود این اپلیکیشن های رایگان کافی است از دستگاه خود ویا از طریق نرم افزار آیتونز وار اپ استور شوید و نام آنها را جسنجو کنید.


Union
این اپلیکیشن ابزاری مناسب برای کار بر روی عکس ها و تصاویر بوده و امکان ایجاد خلاقیت و ترکیب کردن تصاویر به گونه ای خاص و زیبا را برای کاربر فراهم می کند و بر روی تمام پلتفرم های اپل کار می کند.

 

بهترین اپلیکیشن های اندروید , بهترین اپلیکیشن های آیفون 2016 , بهترین اپلیکیشن

 

Runkeeper Breeze
رانکیپر بریز به نوعی یک ابزار مانیتور فعالیت های فیزیکی و تمرینات ورزشی بوده که از قابلیت های گوشی‌های جدید استفاده می‌کند و به گونه ای جدید و خاص رفتارهای فیزیکی فرد زا زیر نظر گرفته و آنها را گزارش می کند.

 

بهترین اپلیکیشن های ایرانی , بهترین اپلیکیشن های آیفون , بهترین اپلیکیشن های ایفون

 
SurveyMonkey
این اپلیکشن که برگرفته از نام وب‌سایتی با همان موضوع است در مورد مسائل مختلف از کاربران نظرسنجی می‌کند و نتایج جالبی را نمایش می‌دهد. هم‌چنین کاربران نیز می‌توانند خود سوالی را مطرح کرده و درباره آن نظر سنجی کنند.

 

بهترین اپلیکیشن ها , بهترین اپلیکیشن اندروید , بهترین و کاملترین اپلیکیشن برای پیدا کردن خانه

 

 Musx
این اپلیکیشن از جدیدترین ها در حوزه موسیقی است که بسیار قوی ظاهر شده. این برنامه با توجه به موقعیت شما و موسیقی‌هایی که دوستان و حتی افراد مشهور مورد علاقه شما گوش می‌کنند موسیقی‌های جدید را به شما پیشنهاد می کند.

 

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2016 , معرفی بهترین اپ استور , بهترین اپلیکیشن های اندروید 2015

 

 Snapfish
این ابزار ذخیره و مدیدریت تصاویر که محصول شرکت HP است امکان چاپ مستقیم عکس و قابلیت های متعدد دیگر را برای کاربران فراهم میکند.

 

 

معرفی بهترین اپلیکیشن های اپل , بهترین بازی در حال حاضر , بهترین اپلیکیشن های ایفون 7

 
Mindly
یکی از بهترین ابزارهای نت برداری و سازماندهی کارها و وظایف موجود در اپ استور است.

 

معرفی بهترین اپلیکیشن های ios , بهترین راه تبلیغ اپلیکیشن , بهترین اپلیکیشن فوتبال

 

Horn
هورن یک بازی با گرافیکی غنی و سوم شخص است که در یک محیط کاملا خیالی اتفاق می افتد و داستان جالبی دارد. تنها نکته منفی در مورد این بازی حجم بالای 1.2 گیگابایتی آن است که ممکن است برای کاربرانی که 16 گیگابایتی هستند کمی جاگیر باشد.

 

بیش از 2میلیون اپلیکیشن اپ استور اپل , بیش از 2میلیون اپلیکیشن درآپ استور اپل , بهترین اپلیکیشن اموزش زبان

 
Real Racing 3
محبوب ترین بازی مسابقه ای اپ استور سری Real Racing بوده که آخرین نسخه آن گرافیکی فوق العاده و واقع گرایانه دارد که پر دانلود بودن آن را در 90 کشور را توجیه می کند.

 

بهترین اپلیکیشن قرآنی کودک , بهترین بازی های آنلاین حال حاضر جهان , بهترین اپلیکیشن های کسب وکار

 
Foldify Zoo
این اپلیکیشن خلاقناه که بسیار برای افراد کم سن و سال نیز جالب است تصاویری با کیفیت از حیوانات مختلف و یا شخصست های کارتونی متفاوت را برای پرینت گرفتن ارائه  می دهد سپس کاربران به کمک دستور العمل های موجود تصاویر پرینت شده را تا کرده و شمایل های جالب و سه بعدی خلق می کنند.

 

بهترین اپلیکیشن آموزشی , معرفی بهترین اپلیکیشن ها , بهترین اپلیکیشن قرآنی

 

 Trials Frontier
در سال های گذشته بازی های موتوری و دوچرخه ای با کنترل آسان و گرافیک مناسب و قابل توجه علاقه مندان زیادی پیدا کرده اند و تا حدود زیادی اعتیاد آور هستند. تریال فرانتیر که جزء جدیدترین ها است بسیار خوش درخشیده

 

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان , بهترین موسیقیدان کلاسیک حال حاضر , بهترین بازی ها و اپلیکیشن های هفته

 

 Makr
این اپلیکیشن بهرا افرادی که می خواهند خودشان در کارها و ساختن چیزها خلاقیت داشته باشند گزینه بسیار مناسبی است. به کمک این اپلیکیشن می توانید کارت پستال، کارت ویزیت، استیکر وکلی چیزهای دیگر را خودتان طراحی کنید و پرینت بگیرید.


 بهترین اپلیکیشن های گردشگری , بهترین های حال حاضر , بهترین اپلیکیشن های ایرانی برای سفر

 

اخبار تکنولوژی - بازار خبر


ویدیو : بهترین اپلیکیشن‌های حال حاضر در اپ‌استور