بهترین استفاده از کمد دیواری (2) : با ایده هایی که در پایین برایتان نام برده ...


با ایده هایی که در پایین برایتان نام برده ایم، می توانید در کمترین جا بیشترین وسایل را به بهترین شکل انبار کنید.




پادشا: با ایده هایی که در پایین برایتان نام برده ایم، می توانید در کمترین جا بیشترین وسایل را به بهترین شکل انبار کنید.

بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

بهترین زمان استفاده از لوازم آرایشی , بهترین راه استفاده ار الویه ورا بدای مو , بهترین جنس کاغذ دیواری

16. کمد دیواری بزرگ

بخشی یا اتاقی از خانه که استفاده ای ندارد را به یک کمد دیواری بزرگ یا به اصطلاح انباری شیک و تر و تمیز تبدیل کنید. با کمی تغییرات جزیی می توان یک کمد سازمان یافته و منظم ایجاد کرد. کمد، رگال، قفسه، باکس و ... برای این اتاق تهیه و آن را به کمد لباس و کفش تبدیل کنید.



بهترین کاغذ دیواری , بهترین زمان استفاده از مولتی ویتامینها , بهترین دوربین مدار بسته استفاده شده در تهران

17. کابینت دست ساز

درب کابینت، قفسه یا کمدهای کوچک را می توانید یک تکه فوم، ابر یا پارچه بچسبانید و انواع قبض ها و یادداشت های خود را روی آن پونز کنید.



استفاده از کاغذ دیواری در پایین پله , بهترین دوربین مدار بسته استفاده شده در ایران , بهترین روش برای استفاده از برچسب ها

18. جعبه های شفاف

شفاف بودن جعبه ها کمک می کند تا محتویات داخل آنها را به خوبی ببینید. این جعبه های کوتاه برای داخل کشو بسیار مناسب هستند و می توانید انواع زیورآلات یا خرده ریزه های خود را در آن نگهداری کنید.



استفاده از پانل های دیواری در دکوراسیون , کاغذ دیواری , قیمت کاغذ دیواری

19. استفاده از برچسب

وقتی روی جعبه یا بقچه های زیپ‌داری که در اندازه ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند را برچسب بزنید، می دانید هر کدام برای کدام عضو خانواده است یا داخل آن چه وسایلی نگهداری می شوند و بی دردسر مستقیم به سراغ همانی می روید که می خواهید.



بهترین رستوران های تهران در دورادو , کاغذ دیواری اتاق خواب , ساعت دیواری

20. انبار روی دیوار

به در اتاقی که به انباری تبدیل کرده اید، یا حتی در کمد دیواری بزرگ و عمیق خود می توانید یک آینه تمام قد نصب کنید. روی دیوارهای اتاق نیز می توانید چوب رختی یا میله های نگهدارنده نصب کنید و انواع کیف، کلاه و دیگر وسایل خود را از آنها آویزان کنید.



بهترین جراح بینی , پکیج دیواری , بهترین فیلم های 2016

21. اتاق انباری شیک

اگر خانه شما فضای بزرگ و یک اتاق انباری داخل ساختمان دارد، می توانید با قفسه بندی های چوبی و انواع کشو و قفسه آن را به محل نگهداری لباس، کیف و کفش تبدیل کرد. البته برای این کار باید کمی دست و دل باز باشید تا بتوانید خوب هزینه کنید. 



بهترین سایت افزایش بازدید رایگان , بهترین تشک طبی , بهترین بیمه عمر

22. کمد دیواری شیک و باکلاس

یک بخش از طبقه های کمد را بردارید و فضای بازی ایجاد کنید تا بتوانید آینه دیواری یا چند قاب عکس زیبا داخل آن بگذارید. با این کار هر بار که کمد را باز می کنید از اینکه این همه مرتب و تمیز است لذت خواهید برد. در ضمن، آینه کمک می کند لباسی که بر می دارید را همان جا امتحان کنید و اگر مناسب بود آن را بپوشید.



بهترین طراح سایت مشهد , بهترین همسر , بهترین تشک طبی فنری

23. آویز

اینکه همه لباسها را بخواهیم از چوب رختی آویزان کنیم جای زیادی اشغال می کند به همین دلیل، بهتر است آویزهای چوبی زیبا برای گوشه ای از کمد استفاده کنیم و مثلا انواع شلوارها یا روسری های خود را روی آنها به صورت تاشده آویزان کنید.



بهترین متخصص ارتودنسی , بهترین دکتر زنان شیراز , بهترین سایت دانلود فیلم

24. جمع آوری در کشوی بزرگ

لباس های کوچک و جمع و جور، را می توانید در یک کشوی بلند و عریض به طور بسیار مرتب و سازمان یافته بچینید. برای اینکه بتوانید کشو را به دو بخش تقسیم کنید بهتر است از جداکننده های پارچه ای کمک بگیرید به این ترتیب می توانید مثلا جوراب ها را از شلوارها جدا کنید.



بهترین ها , بهترین تشک , بهترین سایت افزایش بازدید

25. کمدهای تک در

از کمترین فضا می توانید بیشترین استفاده را ببرید. کمدهایی که فقط یک در دارند را می توانید با طبقه بندی به محلی برای ذخیره تی شرت، سوئیشرت، شلوار جین تبدیل کنید. با کمک انواع باکس ها و قفسه ها نیز می توانید استفاده مفیدتری از این فضا داشته باشید.



بهترین فیلم های ایرانی , کاغذ دیواری سه بعدی , کمد دیواری

26. قلاب های چسبی

اگر نمی خواهید میخ به دیوار بکوبید می توانید از قلاب های پشت چسب‌دار استفاده کنید. این قلاب ها استفاده آسان و ارزان تری دارند. این قلاب ها اصولا برای نگهداری وسایل سبک استحکام دارند.



بهترین سریال های خارجی , بهترین , بهترین قالیشویی تهران

27. لباس های فصلی

پس از اتمام زمستان، ژاکت های حجیم، سوئیشرت ها و پالتوهای بزرگ فضای زیادی را اشغال می کنند. می توانید آنها را داخل جعبه های بزرگ تا کنید و در بالاترین بخش کمد که دور از دسترس است قرار دهید. کفش های زمستانی خود را نیز تمیز بشویید و خشک کنید و آن را در کنار پالتو و شال داخل جعبه جای دهد. در عوض، می توانید لباس و کفش های تابستانه خود را جای آنها بگذارید.


ویدیو : بهترین استفاده از کمد دیواری (2)