بهانه گیری زن جوان کار دست شوهرش داد : زنی در دادگاه خانواده حضور یافت و مدعی ...


زنی در دادگاه خانواده حضور یافت و مدعی شد که با شوهرش تفاهم ندارد و طلاق می‌خواهد ولی مرد ادعا کرد که دوست زنش این‌گونه بهانه‌گیری را به همسرش یاد داده است. فارس: زنی در دادگاه خانواده حضور یافت و مدعی شد که با شوهرش تفاهم ندارد و طلاق می‌خواهد ولی مرد ادعا کرد که دوست زنش این‌گونه بهانه‌گیری را به همسرش یاد داده است.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* باید درک کنیم که با یکدیگر تفاهم نداریم

این زن با بیان اینکه حدود 8 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم باید جدا از من زندگی کند چون من و او با هم تفاهم نداشته و باید این موضوع را درک کنیم.

وی ادامه داد: طی هشت سال زندگی مشترک شوهرم یک بار هم کاری را باب میل من انجام نداد؛ در حقیقت او از نظر اخلاقی با من سازگار نیست و به همین دلیل باید از یکدیگر جدا شویم.

* همیشه نظرات من و شوهرم با یکدیگر متفاوت است

زن بار دیگر در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه فرزندی نداریم، عنوان کرد: ما در تمام موضوعات نظرمان با یکدیگر متفاوت است و هیچ‌گاه نتوانسته‌ایم یکدیگر را درک کنیم.

وی افزود: می‌خواهم با جدایی به یک زندگی راحت دست پیدا کرده و به آن شکلی که می‌خواهم، به زندگی ادامه دهم.

* همسرم تصور می‌کند با کوچکترین اختلاف می‌تواند جدا شود

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه همسرم را طلاق نداده و او باید بداند که سر چنین مسأله‌ای نمی‌تواند از من دور شود، گفت: همسرم تصور می‌کند که با کوچکترین اختلاف می‌تواند از من جدا شود.

وی با بیان اینکه همسرم بهانه‌گیر است، اظهار داشت: می‌خواهم همسرم بیشتر به فکر زندگی‌مان باشد و بداند که او را طلاق نمی‌دهم و در این خصوص هیچ‌گونه شکی نباید داشته باشد.

* همسرم می‌خواهد وانمود کند که با هم تفاهم نداریم

مرد با بیان اینکه همسرم دائم با من لجبازی کرده و وانمود می‌کند که با هم تفاهم نداریم، گفت: نمی‌توانم دور از همسرم به زندگی ادامه دهم بنابراین از او می‌خواهم که بهانه نیاورد.

وی افزود: یقین دارم که یکی از دوستان صمیمی همسرم باعث شده که او امروز به دادگاه بیاید و چنین درخواستی را ارائه دهد چون مدتی است که همسرم مدعی است با من تفاهم ندارد و من می‌دانم که این موضوع را دوستش به او یاد داده است.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرده و زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد.


ویدیو : بهانه گیری زن جوان کار دست شوهرش داد