بهانه خودروسازان در تولید خودروی بی‌ کیفیت : رئیس پلیس راهور ناجا گفت: گفته ...


رئیس پلیس راهور ناجا گفت: گفته خودروسازان مبنی بر آنکه تحریم‌ها عامل تولید خودروهایی با‌کیفیت پایین بوده، بهانه است. باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: گفته خودروسازان مبنی بر آنکه تحریم‌ها عامل تولید خودروهایی با‌کیفیت پایین بوده، بهانه است.

سردار اسکندر مؤمنی با اشاره به ضعف عملکرد خودروسازان کشور اظهار داشت: کشور نشان داده که از تحریم به دستاوردهای زیادی رسیده است و با توجه به تخصص و دانش متخصصین، گفته خودروسازان مبنی بر آنکه تحریم‌ها عامل تولید خودروهایی با‌کیفیت پایین بوده، بهانه است.

وی افزود: کشور کره در گذشته همراه با ایران صنعت خودروسازی‌اش شکل گرفت اما با گذشت زمان مشاهده می‌شود که صنعف خودروسازی این کشور به  کجا رسیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: از 40 سال پیش نیسان تغییری نکرده است از دوران کودکی شکل وانت نیسان را همانگونه که الآن هست به خاطر دارم و تغییری احساس نشده این وسیله نقلیه یک سوم سوخت کشور را مصرف کرده است.

سردار مؤمنی متذکر شد: حدود 500 هزار وانت نیسان شماره‌گذاری شده است این در حالی است که این نیسان نه تنها ایمن نبوده بلکه مصرف سوخت آن بالا است.

رئیس پلیس راهور ناجا در خاتمه تصریح کرد: نیسان در کشور میانگین 300 کیلومتر پیمایش دارد که میانگین روزی 20 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر مصرف دارد.


ویدیو : بهانه خودروسازان در تولید خودروی بی‌ کیفیت