بهاره کیان افشار: حیف است که سرمایه همسر "قریبیان" بر باد برود : بهاره کیان ...



بهاره کیان افشار , بهاره کیان‌افشار , بهاره کیان افشار و همسرش

بهاره کیان افشار:
حیف است که سرمایه همسر "قریبیان" بر باد برود

فروش فیلم طبق پیش بینی های که من انجام نشده اما مردم بعد از دیدن فیلم در صورت رضایت تماشای آن را به همدیگر توصیه کنند.

"بهار کیان افشار" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از رهایی از بازی در کلاه پهلوی فرصت ایجاد شده برای بازی در گناهکاران و همکاری در کنار فرامرز قریبیان به عنوان یک بازیگر و کارگردان خوب وحرفه ای برایم غنیمت  بود.
 
 وی افزود: با توجه به موفقیت کار قبلی فرامرز قریبیان در مقام کارگردان و فیلم نامه پرکشش این فیلم حاضر به ایفای نقش در این کار شدم.
 
 وی ادامه داد:  با وجود برخورداری این فیلم از یک شرایط خاص فیلم برداری  در هوای سرد و سرمای طاقت فرسا در بعضی از  لوکیشن ها اما کار دریک گروه خوب و حرفه ای بسیار لذت بخش بود.
 
 این بازیگر عنوان کرد: آرامش موجود در گروه گناهکاران مثال زدنی است و کارگردان  در طول کار همراه با وقار و متانت خاصی ضمن  راهنمایی و هدایت بازیگران تذکر های لازم را می داد.
 
کیان افشار  تصریح کرد:  با توجه به رضایت عموم مردم از این فیلم بعد از خروج از سالن های سینما امیدوارم به فروش خوبی دست یابد البته متاسفانه بر خلاف پیش بینی  های من تا الان به فروش متوسطی  دست یافته است.
 
کیان افشار  بیان کرد:  با توجه به سازمان یا شرکتی و سرمایه گذاری شخصی آقای  قریبیان به روی این فیلم به همراه کمک مالی همسرش امیدوارم سرمایه اش باز گردد.
 
این بازیگر خاطر نشان کرد:  امیدوارم مخاطبان بعد از دیدن  این فیلم در صورت رضایت از آن تماشای آن را به آشنایان و دوستانشان توصیه کنند./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : بهاره کیان افشار: حیف است که سرمایه همسر "قریبیان" بر باد برود