بن افلک ، بتمن2015 شد : بن افلک ، بتمن2015 شد بن افلک نقش بتمن را در قسمت دوم ...



بن افلک , بن افلک با فیلم جدیدش به فصل جوایز می‌رسد , قد بن افلک

بن افلک ، بتمن2015 شد

بن افلک نقش بتمن را در قسمت دوم فیلم مردی از فولاد بدست آورد.

پس از چند هفته بررسی بازیگران مختلف در نهایت بن افلک برای بازی در نقش بروس وین یا همان بتمن انتخاب شد. استودیو وارنر شب گذشته حضور بن افلک را در این نقش تایید کرد. این بازیگر 41 ساله در این فیلم به کارگردانی زک اسنایدر به هنری کاویل در نقش اول سوپرمن خواهد پیوست.

 

این در حالی است که اسنایدر نسبت به انتخاب افلک برای این نقش ابراز رضایت کرده است. از سوی دیگر بسیاری از چهره های معروف در سینما بن افلک را به عنوان بهترین بازیگر برای این نقش بعد از کریستین بیل معرفی کرده اند.

به دنبال موفقیت فیلم «مرد فولادی» ، «زك اسنایدر» كارگردان این فیلم از تمایل استودیوی وارنر برای تولید قسمت دوم فیلم خبر داد. «اسنایدر» اعلام كرده در این قسمت «مرد فولادی» با «بتمن» و «سوپرمن» متحد خواهد شد.
«دیوید اس گویر» نویسنده سه گانه «شوالیه تاریكی»  با همكاری «كریستوفر نولان» فیلمنامه این اثر را می نویسد.

«اسنایدر» نیز كارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. وی اعلام كرده «هنری كاویل» با حفظ نقش «مرد فولادی» ، «امی آدامز» ، «لارن فیشبورن» و «دایان لین» در این فیلم حضور دارند. برای بازیگر نقش «بتمن» ، «مرد فولادی» در گیشه سینماهای جهان به فروش 630 میلیون دلاری دست یافت. همچنین مجموع فروش فیلمهای بتمن و سوپرمن هم به 5 میلیارد دلار رسیده است. استودیوی وارنر سال 17 جولای 2015  را برای اكران «مرد فولادی 2» در نظر گرفته است.

بنجامین جیزا افلک-بولدت در ۱۵ اوت ۱۹۷۲ در برکلی کالیفرنیا به دنیا آمد ولی در شهر کمبریج ماساچوست بزرگ شد.
در سن ۸ سالگی به او پیشنهاد بازی در یک سریال تلویزیونی بنام سفر دریایی با می‌می شد. بن با دوست قدیمی خود مت دیمون به کلاس تئاتر می‌رفت و در چند فیلم نیز با هم بازی کردند. به‌این ترتیب او استعداد بازیگری خودرا از همان دوران کودکی به همگان نشان داد.


سالها نوجوانی بن در بازی در فیلم‌هایی چون دستان غریبه (در سال)۱۹۸۷ و سفر دریایی می‌می‌سپری شد. اولین و بزرگترین نقشی که بن در آن بازی کرده فیلم گیج و مبهوت در سال ۱۹۹۳ بود.


از فیلم‌های بعدی او می‌توان به (تاریکی آخر خیابان)، (تعقیب)، ویل هانتینگ نابغه (۱۹۹۷)، (آرماگدون) ۱۹۹۸ (شکسپیر عاشق) ۱۹۹۸، (بندر مروارید) ۲۰۰۰، (شیطان شجاع)، (مردان اطراف شهر)، آس‌های دودی و (قاعده بازی) اشاره کرد./سینما خبر

 

 


ویدیو : بن افلک ، بتمن2015 شد