بنگاهدار شیاد، آپارتمان خیالی می‌فروخت : بنگاهدار شیاد، آپارتمان خیالی می‌فروخت مرد ...




بنگاهدار شیاد، آپارتمان خیالی می‌فروخت

مرد بنگاهدار که به بهانه پیش فروش آپارتمان، از مردم کلاهبرداری می‌کرد، از سوی پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ داوود عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی، از مرد بنگاهداری به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، او برای خرید آپارتمانی به یک بنگاه مراجعه و پس از توافق با مرد بنگاهدار و نوشتن قولنامه پیش خرید، 25 میلیون تومان به وی پرداخت کرده و قرار شده چند ماه دیگر پس از تحویل گرفتن آپارتمان بقیه پول را بپردازد.

وی افزود: در موعد مقرر، فروشنده آپارتمان به طرز مرموزی ناپدید شده و وی وقتی برای بررسی موضوع به محل احداث آپارتمان رفته، مشاهده کرد آنجا یک زمین خالی است و هیچ مجتمع مسکونی احداث نشده و چند مرد دیگر نیز با حضور در محل، مدعی اند از مرد بنگاهدار آپارتمان پیش خرید کرده اند اما او از آنها نیز کلاهبرداری کرده است.

ردپای متهم در کلاهبرداری سریالی
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یادآور شد: با تشکیل پرونده و آغاز تحقیقات، افراد دیگری نیز که در دام مرد بنگاهدار گرفتار شده بودند، از او در پلیس آگاهی شکایت و عنوان کردند برای پیش خرید آپارتمان، مبالغی از 20 تا 25 میلیون تومان به فروشنده پرداخت کرده و متوجه شده اند بنگاهدار، آپارتمان خیالی به آنها فروخته است.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: با پیگیری پرونده و جستجوی گسترده، مرد کلاهبردار چند روز پیش در حالی که قصد داشت با فریب افراد دیگری، آپارتمان های خیالی به آنها بفروشد و کلاهبرداری کند، شناسایی و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با شاکیان، به جرمش اعتراف و عنوان کرد به بهانه پیش فروش آپارتمان، مردم را فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرده است.

بنابر این گزارش، برای متهم، قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

/جام جم


ویدیو : بنگاهدار شیاد، آپارتمان خیالی می‌فروخت