بنز سواری در تهران چقدر آب می خورد؟/ جدول آخرین قیمت انواع خودروی بنز در بازار ایران :



قیمت انواع خودروی بازار ایران , قیمت انواع سواری پراید در بازار تهران , قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار تهران

اخبار اقتصادی - بنز سواری در تهران چقدر آب می خورد؟/ جدول آخرین قیمت انواع خودروی بنز در بازار ایران

بنز همچنان در ایران مشتری های پروپا قرصی دارد.

خودروهای آلمانی تبار به ویژه محصولات مدرن و خاص بنز و بی ام همیشه جز محبوب ترین ها در میان خریداران و خودروبازهای ایرانی بوده​اند. این در حالی است که قیمت بسیار بالای این خودروهای لوکس حتی با افزایش چند برابری قیمت هایشان هم نتوانسته مانع واردات و فروش آنها در کشور شود.

 

موضوع قیمت خودورهای کمپانی بنز در ایران در نوع خود می تواند بسیار جالب باشد، قیمت های که گاه به 500 میلیون تومان نیز می رسد. قیمت های آورده شده در این گزارش از نمایشگاه های تهران گرفته شده است و در هر مورد تلاش شده است با مقایسه چند نمایشگاه، قیمت های منطقی تر عنوان شود.

برند محبوب آلمانی این روزها وضعیت نامشخصی در بازار کشور دارد و با وجود اینکه شرکتی به صورت رسمی عرضه محصولات مرسدس بنز در ایران را به عهده دارد اما به دلیل عدم فعالیت مناسب از سوی این شرکت، بازار محصولات مرسدس بنز تقریبا به طور کامل در اختیار واردکنندگان شخصی است و به همین دلیل تنوع گسترده ای در آپشن ها و تیپ های وارد شده به کشور دیده می شود که حاصل آن اختلاف های چند میلیون تومانی خودروها در بازار است.

مرسدس بنز C یکی از محبوب ترین مرسدس بنزهای بازار ایران است که البته به تازگی به بازارهای جهانی معرفی شده. قیمت های عجیبی این ماشین خوش چهره کمی تامل برانگیز است، به گونه ای که در نمایشگاه های تهران تعداد انگشت شماری از این خودروها با قیمت های بین 430 تا 490 میلیون تومان فروخته می شود. نسل جدید این خودرو به تازگی به بازارهای جهانی معرفی شده و با طراحی ظاهری شبیه به S کلاس در ابعاد کوچک تر، کاملا با نسل پیشین خود متفاوت است. البته قیمت این خودرو متفاوت، کمی زیاد از حد گران است و قیمت بسیار بالایی برای C کلاس به شمار می رود و با این قیمت به راحتی می توان یک E کلاس را خریداری کرد. اما یک پرداخت معقول تر می تواند خرید مدل های C200 مدل 2014 باشد که در بازار قیمتی بین 280 تا 310 میایون تومان دارند که در مدل های بالا معمولا شاهد نصب کیت بدنه AMG بر روی خودرو هستیم. البته اگر خودروی بزرگتری می خواهید باید سراغ E کلاس بروید.

این خودرو که پس از فیس لیفت دو سال قبل، زیباتر هم شده است در مدل های 2015 قیمتی در حدود 500 میلیون تومان دارند که با این قیمت، خودوریی تقریبا کامل از نظر امکانات از سری E250 را به دست خواهید آورد که البته اگر از خیر کیت AMG  آن بگذرید قیمت ها به حدود 480 میلیون تومان کاهش پیدا می کند. البته اگر سال تولید خودرو برایتان مهم نیست، خرید مدل های 2014 هنوز هم می تواند یک خرید منطقی باشد که در مدل های کم شمار وارد شده قیمتی بین 435 تا 450 میلیون تومان دارند که البته از نظر امکانات نیز کامل هستند، اما تنوع زیادی ندارند.

 

قیمت خودروهای بنز

مدل خودرو

قیمت خودرو

مرسدس بنز C

430 تا 490 میلیون تومان

C200 مدل 2014

280 تا 310 میلیون تومان

C200 مدل 2015

500 میلیون تومان

مدل های 2014

435 تا 450 میلیون تومان

 اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 


ویدیو : بنز سواری در تهران چقدر آب می خورد؟/ جدول آخرین قیمت انواع خودروی بنز در بازار ایران