بنزما در بارسلونا! : بارسلونا پیش از رئال مادرید قصد خرید کریم بنزما را داشت. ...


بارسلونا پیش از رئال مادرید قصد خرید کریم بنزما را داشت. خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، در آوریل سال 2008 مشاجره‌ای میان ساموئل اتوئو و رونالدینیو درگرفت. این موضوع باعث شده روابط میان دو ستاره تیم بارسلونا غیر قابل تحمل شود و به همین علت بگریستن، مشاور فنی باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت به دنبال جانشینی برای اتوئو باشد. او کریم بنزما 20 ساله مهاجم لیون را انتخاب کرد.

بارسلونا با رییس باشگاه لیون مذاکره کرد تا انتقال این بازیکن انجام پذیرد، قیمت تعیین شده برای مهاجم فرانسوی 30 میلیون یورو اعلام شد. بگریستن در 15 آوریل آن سال برای تماشای بازی بنزما به فرانسه سفر کرد و مهاجم فرانسوی در فینال جام حذفی فرانسه برای تیمش گلزنی کرد. همه چیز برای بستن قرارداد آماده به نظر می‌رسید اما هنگامی که همه منتظر شنیدن این خبر بودند، باشگاه کاتالانی به دلیل شخصیت و حواشی این بازیکن از قرارداد امضا کردن با بنزما منصرف شد.

بگریستن پس ازملاقات با بنزما در خانه بازیکن فرانسوی این انتقال را امکان‌پذیر ندانست. او متوجه شد که سازگاری مهاجم فرانسوی با بارسلونا آسان نخواهد بود و او حواشی، به همراه خود دارد. پس با مشورت فرانک رایکارد سرمربی بارسلونا از انجام این انتقال صرف نظر کردند. این اتفاق در حالی افتاد که مطبوعات کاتالانی از علاقه بازیکن فرانسوی به بارسلونا اخباری را منتشر کرده بودند.


ویدیو : بنزما در بارسلونا!