بلیت چارتری در نوروز گران می شود : دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی ...


دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی از افزایش حداقل 30 درصدی قیمت بلیت های چارتری در ایام نوروز خبر داد و اعلام کرد: در شراط فعلی فروش بلیت های تک نفره چارتی به علت فرا رسیدن تعطیلات نورزو محدود شده است و چارتر فروش ها بلیت های چارتری را برای فروش نوروزی به تورها می فروشند. خبرگزاری میزان: دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی از افزایش حداقل 30 درصدی قیمت بلیت های چارتری در ایام نوروز خبر داد و اعلام کرد: در شراط فعلی فروش بلیت های تک نفره چارتی به علت فرا رسیدن تعطیلات نورزو محدود شده است و چارتر فروش ها بلیت های چارتری را برای فروش نوروزی به تورها می فروشند.

ناصر گلدوست با اعلام این که نرخ بلیت را عرضه و تقاضا در بازار تعیین می کند ادامه داد: با سیاست آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی اعلام کرد که شرکت ها تا 30 درصد می توانند نرخ بلیت را افزایش دهند اما هم اکنون شاهدیم که شرکت هاب هواپیمایی بلیت هواپیما را بیشتر از 30 درصد به آژانس های هواپیمایی می فروشد.

او در ادامه با بیان این که بلیت سفرهای داخلی از سوی شورای عالی هواپیمایی نرخ گذاری شده است، گفت: در قالب پروازهای چارتری و اجاره ای قراردادهای متفاوتی منعقد می شود از این رو این متغییر بودن قیمت ها طبیعی است.

گلدوست، با تاکید بر اینکه نظارت بر فروش بلیت به قیمت مصوب باید از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صورت گیرد، ادامه داد: گران فروشی بلیت در ایام تعطیل به آژانس های هواپیمایی مرتبط نیست و از طرف شرکت های هواپیمایی صورت می گیرد که در سفرهای خارجی بیشتر مطرح است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ، در ادامه با اشاره به کاهش متقاضیان پرواز هوایی اعلام کرد: به دلیل افزایش قیمت بلیت تعداد افرادی که خواستار مسافرت های هوایی هستند کاهش یافته است.


ویدیو : بلیت چارتری در نوروز گران می شود