«بلک ویدو» جلوی دوربین می آید : کوین فیگ در یک گفت و گوی تازه اعلام کرد :شرکت ...


کوین فیگ در یک گفت و گوی تازه اعلام کرد :شرکت فیلم سازی مارول در تدارک تولید فیلم اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «بلک ویدو/ بیوه سیاه» است. جام جم آنلاین: کوین فیگ در یک گفت و گوی تازه اعلام کرد :شرکت فیلم سازی مارول در تدارک تولید فیلم اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «بلک ویدو/ بیوه سیاه» است.

نسخه سینمایی این داستان مصور شرکت مارول را کوین فیگ کارگردانی خواهد کرد. چند سال است که بحث تولید این فیلم، مطرح شده است.

کاراکتر ناتاشا رومانف زنی معمولی است که در زمان وقوع خطر، تبدیل به ابرقهرمانی شکست ناپذیر به نام بلک ویدو یا بیوه سیاه می شود.

متن خوان جلوی دوربین , اواخر مهرماه اسرافیل آیدا پناهنده جلوی دوربین خواهد رفت , اولین‌بار حضور جلوی دوربین عماد طالب‌زاده

با آن که هنوز زمان دقیق شروع کار فیلم برداری «بلک ویدو» مشخص نیست، ولی تابستان سال 2019 به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین شده است.

این در حالی است که کاراکتر بلک ویدو در چند فیلم کمیک استریپی شرکت مارول هم چون «کاپیتان آمریکا» و «انتقام گیران/ آونجرز» حضور داشته است.

در تمام این فیلم ها، اسکارلت جوهانسن در نقش این کاراکتر ظاهر شده است. در نسخه مستقل سینمایی «بلک ویدو» هم، او این نقش را ایفا خواهد کرد.

فیگ در گفت و گو با هالیوود ریپورتر می گوید:« مدتی است که بحث تولید نسخه سینمایی «بلک ویدو» در شرکت فیلم سازش مارول مطرح است. این شرکت به صورت جدی قصد دارد خیلی زود، این فیلم را تولید کند.»

نسخه سینمایی «بلک ویدو» را شرکت فیلم سازی مارول با همکاری کمپانی والت دیزنی تهیه می کند. هزینه تولید فیلم، حدود 150 میلیون دلار برآورد شده است.


ویدیو : «بلک ویدو» جلوی دوربین می آید