بلوتوث شدن عکس های مادر شوهر توسط عروس عصبانی +عکس : اخبار حوادث - بلوتوث شدن ...




اخبار حوادث - بلوتوث شدن عکس های مادر شوهر توسط عروس عصبانی +عکس

  یک زن جوان در تلافی رفتارهای شوهر و مادر شوهرش، تصاویر خصوصی مادر شوهرش را در سراسر استان فارس منتشر کرد و به همین دلیل از سوی ماموران فتای شهرستان مرودشت در استان فارس دستگیر شد.

 

عروس و مادر شوهر , مادر شوهر و عروس , هدیه عروس به مادر شوهر


 سرهنگ علی شیبانیان، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در این باره گفت: چند روز پیش زن میانسالی با حضور در پلیس آگاهی عنوان کرد از طریق یکی از همسایه ها متوجه شدم تصاویر خصوصی و خانوادگی ام در چند گوشی تلفن همراه بلوتوث شده و نمی دانم چه کسی با این کار، آبرویم را برده است.

 

وی افزود: با تشکیل پرونده، تحقیقات در این ارتباط آغاز شد تا این که ماموران اطلاع یافتند عروس شاکی با وی اختلاف داشته و چند بار او را تهدید کرده است. به این ترتیب ماموران با احتمال این که عروس این زن تصاویر مادرشوهرش را پخش کرده باشد، وی را دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس فتا، پس از اظهارات ضد و نقیض به جرمش اعتراف و عنوان کرد، مدتی بود شوهرم و مادرش با من بدرفتاری می کردند و آرامش را از زندگی ام گرفته بودند. من هم به قصد انتقام از آنها، تصاویر خصوصی و خانوادگی مادرشوهرم را از طریق بلوتوث پخش کردم. بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم


ویدیو : بلوتوث شدن عکس های مادر شوهر توسط عروس عصبانی +عکس