بلاتر به روسیه افتخار می‌کند! : رئیس در آستانه ترک پست فیفا از میزبانی روسیه ...


رئیس در آستانه ترک پست فیفا از میزبانی روسیه درجام‌جهانی آینده هیجان‌زده شده است. خبرگزاری تسنیم: سپ بلاتر، رئیس فیفا که  در مراسم قرعه‌کشی مقدماتی جام‌جهانی 2018 کنار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه ایستاده بود از میزبانی کشور شرق اروپا حمایت کرد.

او در پاسخ به تداوم شایعات مبنی بر بازپس‌گیری میزبانی جام‌جهانی از روسیه به دلیل تقلب و تبانی گفت: روز بزرگی در راه میزبانی جام‌جهانی 2018 به چشم دیدیم.با هیجان ویژه‌ای به یک جام‌جهانی جذاب نگاه خواهیم کرد؛ جامی که برای فوتبال، جهان و روسیه است!

بلاتر در روزهای میزبانی روسیه دیگر رئیس فیفا نیست چون فوریه آینده با انتخابات جدید ریاست فیفا رسما دوران امپراطوری‌اش در این نهاد به پایان می‌رسد.

او در ادامه حرف‌هایش از پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه تشکر کرد و افزود: روسیه یک میزبان لایق خواهد بود. از پوتین ممنونم که این فضای آرام و راحت را برای ما به وجود آورد.فوتبال، پل دوستی است. این ورزش، یک عامل محرک تلقی می‌شود و جام‌جهانی یک جشن عمومی به حساب می‌آید.

پوتین هم گفت: فوتبال روسیه تاریخی غنی دارد.روزی ویژه‌ای برای میلیون‌ها هوادار فوتبال رقم خورد.همه برنامه‌ها تدارک دیده شده تا در جریان میزبانی نمایی باز،آزاد و زیبا از روسیه به نمایش درآید.


ویدیو : بلاتر به روسیه افتخار می‌کند!