بفرمایید نوشابه با طعم سیر! +عکس : ژاپنی ها به تازگی نوشابه ای با طعم سیر تولید ...


ژاپنی ها به تازگی نوشابه ای با طعم سیر تولید کرده اند که احتمالا عجیب ترین مزه جهان را دارد. مجله مهر- عطیه همتی: ژاپنی ها به تازگی نوشابه ای با طعم سیر تولید کرده اند که احتمالا عجیب ترین مزه جهان را دارد.

  سیر یکی از سبزیجات مفید و بوداری است که هنگام پخت غذا به صورت تازه و یا پودر شده استفاده می‌شود و بسیاری از مردم طعم غذاهای محتوی سیر را دوست دارند. اما شاید برایتان عجیب باشد که در کشور ژاپن نوشیدنی با این طعم وجود داشته باشد. این نوشیدنی غیر معمول ماه گذشته وارد فروشگاه های ژاپن شد.

بفرمایید شام , نوشابه , مجید بفرمایید شام

کارخانه این نوشیدنی در شهر «آئوموری» ژاپن که به «پایتخت سیر» یا «شهرسیر» معروف است قرار دارد. هرسال در ماه جولای میلادی سیر در این منطقه برداشت می‌شود و کارخانجات این کشور تولیدات مبتنی بر سیر خود را آغاز می‌کنند. پیش از این نیز محصولاتی مانند بستنی سیر نیز ساخته شده بود اما نوشابه سیر آخرین پیشنهاد غذایی این شهر برای مردم ژاپن است.

این نوشیدنی حاوی سیرهای ریز شده درون نوشابه است و احتمالا امتحان کردن آن باتوجه به بوی سیر و مخلوط شدن آن با نوشابه شجاعت زیادی می‌خواهد اما سازندگان این نوشیدنی معتقدند که نوشابه سیر یکی از خوش طعم‌ترین نوشیدنی ها هنگام غذاست که طعم دلپذیری به دهان می‌دهد. گرچه احتمالا بیشتر مردم رغبتی به این نوشیدنی نخواهند داشت اما شاید این نوشابه برای دوستداران سیر یک غافلگیری بزرگ باشد.

مضرات نوشابه , بفرمایید شام کانادا , بفرمایید

جالب است که در برچسب روی بطری این نوشابه طعم سیر قید نشده است و احتمالا خریداران این نوشیدنی بعد از بی هوا نوشیدن آن حسابی غافلگیر شوند و به قول سازندگان از تعجب راهی جز فریاد نخواهند داشت.

حالا باید منتظر ماند و دید این نوشابه عجیب و غریب میان مردم ژاپن پرطرفدار خواهد شد یا اینکه شرکت سازنده اش مجبور می شود خط تولید این محصول را برای همیشه ببندد.


ویدیو : بفرمایید نوشابه با طعم سیر! +عکس