«بشار اسد» به روحانی نامه نوشت : رئیس جمهور سوریه در نامه‌ای به همتای ایرانی ...


رئیس جمهور سوریه در نامه‌ای به همتای ایرانی خود تاکید کرد که باید همکاری دوجانبه برای جلوگیری از نفوذ آمریکا و اسرائیل تقویت شود. خبرگزاری تسنیم: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نامه‌ای به حسن روحانی همتای ایرانی خود تاکید کرد که باید همکاری دوجانبه برای جلوگیری از نفوذ آمریکا و اسرائیل تقویت شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر سه‌شنبه و در دیدار وائل الحلقی نخست‌وزیر سوریه با بیان اینکه ملت و ارتش سوریه در طول چهار سال توانستند به خوبی در برابر توطئه‌ها و جنگی تمام عیار ایستادگی کنند، اظهار داشت: امروز افکارعمومی جهانیان متوجه این واقعیت شده که ارتش و مردم سوریه در برابر گروه‌های تروریستی و توطئه‌های خارجی مبارزه می‌کنند.

نخست‌وزیر سوریه نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم بشار اسد به رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهوری و دولت و ملت ایران، گفت: دولت و ملت سوریه قدردان دولت و ملت ایران هستند که طی چهار سال جنگ ظالمانه علیه سوریه ما را حمایت کرده‌اند.

وائل الحلقی با اشاره به موفقیت‌های ارتش و نیروهای مردمی در مقابله با گروه‌های ترویستی نظیر داعش و النصره، همکاری ایران و سوریه برای مقابله با توطئه‌هایی که قصد شکستن محور مقاومت را دارند ضروری خواند و گفت: خوشبختانه روند آشتی ملی در سوریه به منظور ایجاد الفت و صلح در سوریه به طور مستمر پیش می‌رود و دولت سوریه طرح‌ها و ابتکار عمل‌هایی که در این زمینه از سوی سازمان ملل متحد یا روسیه ارائه شده را بررسی می‌کند.


ویدیو : «بشار اسد» به روحانی نامه نوشت