بشار اسد: آمریکا بر سیاست جنگ افروزی تکیه دارد/ تقدیر از نقش روسیه در حمایت از سوریه :



سوریه حمله آمریکا به دیرالزور عمدی بود , 7 دنیس راس آمریکا به اعراب نیاز دارد , 4 دنیس راس آمریکا به اعراب نیاز دارد

بشار اسد: آمریکا بر سیاست جنگ افروزی تکیه دارد/ تقدیر از نقش روسیه در حمایت از سوریه

رئیس جمهور سوریه در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه در دمشق تأکید کرد که مواضع مسکو در قبال بحران سوریه، این امید را می‌دهد که در نقشه راه جدید توازن جهانی ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «المنار»، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در دیدار «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه با وی در دمشق تأکید کرد که مواضع مسکو در قبال بحران سوریه این امید را می‌دهد که در نقشه راه جدید توازن جهانی ایجاد خواهد شد.

بشار اسد همچنین از مواضع روسیه در حمایت از سوریه در برابر مقابله این کشور با تروریسم مورد حمایت کشورهای عربی و غربی تقدیر کرد و افزود: آمریکا در امور داخلی کشورها دخالت می‌کند و بر سیاست جنگ افروزی تکیه دارد.

از سوی دیگر سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه سوریه که به دمشق سفر کرده بود، در این دیدار گفت: پافشاری مسکو بر مواضع خود در راستای ایجاد راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه است.

ریابکوف پیش از این با «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه و «فیصل مقداد» معاون وی نیز دیدار کرده بود.

معاون وزیر خارجه روسیه پیش از این در دیدار با وزیر خارجه سوریه بر موضع کشورش در حل سیاسی بحران سوریه و مخالفت با تهدید‌ به استفاده از زور پافشاری کرده بود.

وی در همین راستا تأکید کرده بود که مسکو با اتخاذ تصمیماتی در شورای امنیت بر اساس بند هفت منشور سازمان ملل برای سوریه مخالف است./فارس

 


ویدیو : بشار اسد: آمریکا بر سیاست جنگ افروزی تکیه دارد/ تقدیر از نقش روسیه در حمایت از سوریه