بزیک: پرسپولیس نباید روز آخر حسرت بخورد : پیشکسوت باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید ...


پیشکسوت باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید فو‌تبا‌ل با هو‌اد‌ا‌رانش زنده است. خبرگزاری ایسنا: ادموند بزیک درباره تساوی پر‌سپولیس مقابل سایپا، اظها‌ر کرد: پر‌سپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در نیمه اول بر حریف خود مسلط بود، اما در نیمه دوم کمی شرایط تغییر کرد و تصمیم به دفاع گرفت. این موضوع هم مطمئنا به خاطر استرس زیاد بازیکنان بود. بازیکنان می‌خواستند برتری یک بر صفر را حفظ کنند تا با تیم صدرنشین جدول هم امتیاز شوند و همین موضوع باعث شد تیم به عقب برود.

وی افزود: برانکو هیچ وقت تفکرات دفاعی نداشته است. او همیشه سیستمی برای بازی خود انتخاب می‌کند که تیمش هجومی بازی کند، اما شرایط بازی و استرس باعث شد تیم به عقب برود.

پیشکسوت باشگاه پر‌سپولیس در ادامه با اشاره به این که نباید فرصت‌های گلزنی به راحتی از دست برود، گفت: این که تیمی فرصت گلزنی را از دست بدهد مساله طبیعی است، اما نمی‌شود همه فرصت‌ها را از دست داد. وقتی در طول بازی هفت الی هشت فرصت گل خوب ایجاد می‌شود باید یکی، دو گل زده شود. نباید روند بازی‌ها به گونه‌ای باشد که در آخر فصل حسرت این روزها را بخوریم.

وی در ادامه درباره رایگان کردن بازی‌ها هم ا‌ضافه‌ کرد‌: رایگان کردن حضور تماشاگران کار خوبی بود که باشگاه پر‌سپولیس انجام داد و باعث شد هو‌اد‌ا‌ران به ورزشگاه‌ها بیایند و به بازی‌ها هیجان بدهند. وقتی ورزشگاه پر از تماشاگر است بازی هیجان خاصی پیدا می‌کند. فو‌تبا‌ل با هو‌اد‌ا‌رانش زنده است. البته چند روز قبل آقای طاهری صحبتی را انجام داده بودند مبنی بر این که بازی‌ها را خود باشگاه‌ها برگزار کنند. من باید در این زمینه هم بگویم که این کار واقعا خوب است و در آینده به فو‌تبا‌ل ایران کمک می‌کند. بازی‌ها را باید خود باشگاه‌ها برگزار کنند.


ویدیو : بزیک: پرسپولیس نباید روز آخر حسرت بخورد