بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو در دنیا +تصاویر : اخبارگوناگون - بزرگترین نمایشگاه‌های ...



بزرگترین الاغ دنیا متعلق به یک زن تصاویر , تصاویر نمایشگاه خودرو پدیده , تصاویر به دنیا آمدن نوزادی در هواپیما

اخبارگوناگون - بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو در دنیا +تصاویر

نمایشگاه های خودرو بزرگترین رویدادهای سالانه برای صنعت خودرو در دنیا بوده و برای شرکت های بزرگ تولید کننده اتومبیل نقش حیاتی دارد.

یکی از رویدادها و گردهمایی‌هایی که می‌تواند تعداد زیادی از مردم را از سرتاسر دنیا در یک مکان جمع کند بدون شک عشق و علاقه زیاد به خودروها است. نمایشگاه‌های خودرو از سال ها پیش جزء بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودرو بوده‌اند وسالانه میلیون‌ها نفر را از سرتاسر دنیا به سمت خود جذب می‌کنند. شرکت‌های بزرگ تولید کننده خودرو در نمایشگاه ها نه تنها جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش می‌گذارند بلکه ایده ها و طرح‌های اولیه خود را برای محصولات آینده با سلیقه مخاطبان محک می‌زنند. در واقع بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در دنیا کنفرانس‌های مطبوعاتی بزرگ هستند.

با تمام این مسائل انتخاب بهترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو در دنیا بسیار مشکل است زیرا آمار دقیقی از تعداد خودروهای به نمایش درآمده و تعداد افرادی که در نمایشگاه ها حاضر می‌شوند وجود ندارد. با این حال در ادامه مطلب قصد داریم تا برخی از مهم‌ترین‌ و محبوب‌ترین نمایشگاه‌های خودرو که سالانه در دنیا برگزار می‌شود را معرفی کنیم.

نمایشگاه خودرو توکیو

تصاویر زیباترین مکان های دنیا , تصاویر بزرگ ترین پل طبیعی دنیا , بزرگترین الماس سبز جهان تصاویر

ژاپن که خود خانه چندتا از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده خودرو در دنیا است، سالانه میزبان نمایشگاهی است که جدیدترین محصولات خودرویی در دنیا در آن به نمایش گذاشته می‌شود. شهرت نمایشگاه خودرو توکیو به دلیل معرفی کانسپت ها و طرح‌های جدید شرکت‌های مختلف و همچنین معرفی نسخه‌های جدید از مدل‌های قدیمی خودروها است. در زمان برگزاری این نمایشگاه سالانه هزاران نفر برای دیدن جدیدترین‌ها در صنعت خودرو به توکیو می‌روند.

نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی

زیباترین تصاویر دنیا , کوچک ترین شارژر دنیا تصاویر , تصاویر محل دفن بزرگان دنیا

نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی که در مرکز صنعت اتومبیل آمریکا یعنی شهر دترویت در ایالت میشیگان هر ساله برگزار می‌شود میزبان جدیدترین محصولات و نوآوری‌های شرکت‌های بزرگ تولید کننده خودرو در آمریکا و کانادا است. علاوه بر نمایش خودروها در این نمایشگاه جوایزی به بهترین خودروها و ماشین‌های سنگین سال نیز اهدا می‌شود. در واقع شرکت‌هایی مانند جنرال موتورز و فورد خودروهای خود را برای اولین بار در این نمایشگاه ها در دید عموم قرار می‌دهند.

نمایشگاه خودرو شیکاگو

تصاویر خارق العاده دنیا , نمایشگاه جواهرات در کاخ باکینگهام تصاویر , کوچک ترین آتشفشان دنیا که میتوانید از آن بالا رفت تصاویر

در حال حاضر نمایشگاه خودرو شیکاگو در امریکا از نظر تعداد افرادی که در نمایشگاه حاضر می‌شوند از نمایشگاه دترویت پیشی گرفته است با این حال منتقدین و تحلیلگران صنعت خودرو همچنان حضور در نمایشگاه دترویت را ترجیح می‌دهند. سالانه بیش از 1000 خودرو در نمایشگاه شیکاگو در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. مکان برگزاری این نمایشگاه در کنار دریاچه میشیگان بوده و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو در آمریکای شمالی از نظر ابعاد به حساب می‌آید.

هفته خودرو در ساحل پبل

فصل پاییز در دور دنیا تصاویر , زیباترین زنان چهار گوشه دنیا تصاویر , خطرناک‌ترین شهر بازی‌های دنیا تصاویر

در ساحل پبل کالیفرنیا در طول تابستان مراسم‌های زیادی برگزار می‌شود که نمایش خودروهای لوکس و خاص و حراج آن‌ها یکی از این مراسم است. هر ساله در تابستان در طول یک هفته تعداد زیادی از افراد مشهور خودروهای لوکس و خاص خود را در این نمایشگاه در ساحل پبل به نمایش می‌گذارند. در طول این یک هفته چندین مراسم حراج خودرو نیز برگزار می شود و برخی از مدل‌های حاضر در نمایشگاه با قیمت‌های میلیونی به فروش می‌رسند.

نمایشگاه خودرو پاریس

رونمایی از 3 محصول جدید کلاشینکف در نمایشگاه مسکو تصاویر , سفر به دور دنیا با لگو تصاویر , بزرگترین سرقت های الماس در جهان تصاویر

کسانی که از طرفداران پروپاقرص خودروها هستند بدون شک با نمایشگاه خودرو پاریس آشنا هستند و هرساله از نقاط دور و نزدیک برای دیدن آخرین دستاوردهای مهندسین صنعت اتومبیل در فرانسه گرد هم می‌آیند. در واقع نمایشگاه خودرو پاریس اولین نمایشگاه خودرو در دنیا بوده است که از سال 1898 تاکنون هرساله برگزار شده است. موعد بعدی این نمایشگاه نیز پاییز امسال خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو

تصاویر زیباترین قبرستان‌های دنیا , چاق‌ترین پسر دنیا به مدرسه رفت تصاویر , تصاویر گران‌ترین ساختمان‌های دنیا

شهر ژنو در سوئیس میزبان مراسم متعدد در حوزه‌های مختلف از سرتاسر دنیا است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو بوده که هرساله در ماه مارس در محل نمایشگاه پلکسپو این شهر برگزار می‌شود. سالانه هزاران خودرو از شرکت‌های بزرگ و کوچک در سرتاسر جهان تلاش می‌کنند تا بتوانند جدیدترین محصولات خود را برای مشتریان و علاقه مندان به نمایش بگذارند. نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در دنیا است و برای شرکت‌های تولید کننده نقشی حیاتی دارد.

نمایشگاه شانگهای

تصاویر خودرو لوکس سوبارو brz مدل 2017 , تصاویر جذاب از خودرو سیاستمداران معروف جهان , تصاویر داخل خودرو 405 صندلی های عقب

صنعت خودرو در چین در سال‌های گذشته با سرعت زیادی در حال رشد بوده است. همچنین جمعیت چین و پتانسیل بالای این کشور در مورد بازار اتومبیل باعث شده تا شرکت‌های بزرگ خودروساز توجه خاصی به بازار فروشش داشته باشند. نمایشگاه خودروی شانگهای از اوایل دهه 80 میلادی کار خود را آغاز کرده و از آن زمان هر 2 سال یک‌بار برگزار شده است. نمایشگاه شانگهای فرصت مناسبی برای خودروسازان آمریکایی و اروپایی است تا محصولات خود را به مشتریان در بازارهای آسیایی عرضه کنند.

 

نمایشگاه خودرو فرانکفورت

لحظه تصادف روح سرگردان با چند خودرو تصاویر , بهترین تصاویر خودرو سواری بنز حاج بهمن , تصاویر خبری ر در دنیا

لقب سلطان نمایشگاه‌های خودرو بدون شک به نمایشگاه خودروی فرانکفورت تعلق می‌گیرد. نمایشگاه فرانکفورت هرساله برگزار می‌شود و نام واقعی آن نمایشگاه بین المللی آستلانگ است. این نمایشگاه از سال 1991 به دو قسمت تقسیم شده است (خودروهای تجاری در هانوفر آلمان در سالهای زوج به نمایش درمی‌آیند و خودروهای شخصی در سال‌های فرد در فرانکفورت به نمایش گذاشته می‌شوند. پیشینه این نمایشگاه به اواخر قرن 19 میلادی برمی‌گردد و از آن زمان تاکنون به یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در دنیا تبدیل‌شده است.

اخبارگوناگون - بازارخبر

 


ویدیو : بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو در دنیا +تصاویر