بزرگترین عکس ورزشی دنیا : بزرگترین عکس ورزشی دنیا بصورت 360 درجه و با رزولوشن ...


بزرگترین عکس ورزشی دنیا بصورت 360 درجه و با رزولوشن 20 گیگاپیکسل توسط Jeffrey Martin گرفته شده است. این عکس از استادیوم Wembley لندن و در زمان مسابقه نهایی 2011 FA Cup گرفته شده است. بزرگترین عکس ورزشی دنیا بصورت 360 درجه و با رزولوشن 20 گیگاپیکسل توسط Jeffrey Martin گرفته شده است. این عکس از استادیوم Wembley لندن و در زمان مسابقه نهایی 2011 FA Cup گرفته شده است. در این عکس 20 گیگاپیکسلی چهره 90 هزار تماشاگر این مسابقه فوتبال به خوبی قابل مشاهده و تشخیص است.

بزرگترین مار دنیا , بزرگترین واژن دنیا , بزرگترین سگ دنیا

Jeffrey Martin موسس وب سایت 360Cities که پیش تر بزرگترین عکس از فضای داخلی را گرفته بود، توسط استادیوم Wembley لندن استخدام شد تا بزرگترین عکس ورزشی دنیا را در مسابقه نهایی 2011 FA Cup ضبط کند.

این عکس از ترکیب بیش از 1000 عکس ساخته شده است. Jeffrey Martin از دوربین DSLR و سه پایه روباتیک برای تصویر برداری از چهره 90 هزار تماشاگر این مسابقه استفاده کرده است. تصویر نهایی توسط ابر کامپیوتری پردازش شده که دارای 192 گیگابایت حافظه RAM و 24 هسته CPU بوده است.

بزرگترین عکس ورزشی دنیا را می توانید در وب سایت Wembley مشاهده نمایید. هر چقدر که دوست دارید در این تصویر بزرگنمایی کنید. فراموش نکنید برای مشاهده تصویر می بایست با اکانت فیس بوک خود لاگین کنید. پس از آن می توانید تصویر بزرگ را مشاهده کرده، بزرگنمایی کنید و یا در تصویر 360 درجه حرکت کنید. همچنین می توانید افراد مختلف را در تصویر تگ کنید درحال حاضر حدود 20 هزار نفر در این تصویر تگ شده اند.

منبع : خبر آنلاین


ویدیو : بزرگترین عکس ورزشی دنیا