بزرگترین خانه از جنس نان زنجبیلی در دنیا +عکس : اخبار گوناگون - بزرگترین خانه ...



اخبار گوناگون - بزرگترین خانه از جنس نان زنجبیلی در دنیا +عکس

شسکتن برخی رکوردهای کتاب گینس نیاز به صرف وفت و هزینه بسیار دارد زیرا تلاش چندین نفر را می طلبد تا یک رکورد جا به جا شود از این رو معمولا دست نخورده باقی می مانند. یکی از این رکوردها ساخت خانه های بزرگ از نان زنجبیلی است که کمتر کسی سراغ آن می رود.

نان زنجبیلی یکی از خوراکی های خوشمزه ای است که به شکل همان نان معمولی پخته می شود اما طعمی متفاوت دارد. این نان خوشمزه گاهی اوقات به ابزاری برای رکوردزنی نیز تبدیل می شود و این روزها یکی از جالب ترین رکوردها به کمک آن به ثبت رسیده است.

چندی پیش در ایالت تگزاس آمریکا رکورد جالبی با عنوان "بزرگترین خانه نان زنجبیلی" در دنیا به ثبت رسید. این خانه که توسط یک موسسه خیریه درست شده است ابعادی برابر با 18 متر طول، 12 متر عرض و 6 متر ارتفاع دارد که در نوع خود کاملا منحصر به فرد است.

بزرگترین مار دنیا , بزرگترین واژن دنیا , بزرگترین سگ دنیا

"بیل هورتون" کسی است که ایده اولیه ساخت این خانه را داده است و می گوید ایده خود را برای اولین بار از یک برنامه تلویزیون گرفته است. این مرد که رییس موسسه خیریه است این خانه را تنها برای جمع کردن پول برای بچه های بیمار ساخته است و درآمدهای آن را برای این افراد کنار گذاشته است.

ساخت این خانه یک سال به طول انجامیده است و در طی ساخت آن از 816 کیلوگرم کره، 7200 تخم مرغ، 3266 کیلوگرم آرد، 1361 کیلوگرم شکر کاکائویی استفاده شده است. این خانه تمام از جنس نان است و تنها وسایل داخلی آن از نان زنجبیلی ساخته نشده اند.

مهمترین نکته در مورد این خانه آن است که هوا پس از مدتی ممکن است نان ها را خراب و خانه را از بین ببرد ولی قرار است تدابیری برای آن اندیشه شود. هزینه بازدید از این خانه نفری دو دلار است و صاحب خیریه قصد دارد در آمد حاصل را به بچه های دارای بیماری خاص بدهند.

بزرگترین کشور دنیا , بزرگترین عقرب دنیا , بزرگترین شهر دنیا

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : بزرگترین خانه از جنس نان زنجبیلی در دنیا +عکس