بزرگترین اردوگاه پناهندگان جهان +عکس : تصاویری از بزرگترین اردوگاه پناهندگان ...


تصاویری از بزرگترین اردوگاه پناهندگان در فضای مجازی منتشر شده است. باشگاه خبرنگاران: تصاویری از بزرگترین اردوگاه پناهندگان در فضای مجازی منتشر شده است.

 شنبه 20  ژوئن( 30 خرداد) روز جهانی پناهنده است که از سوی سازمان ملل متحد به عنوان روز همبستگی با پناهندگان و آوارگان داخلی شناخته شده است.

اردوگاه موسوم به دداب در کشور کنیا که تقریبا 25 سال پیش برای اسکان خانواده های سومالیایی دایر شد، بزرگترین اردوگاه پناهندگان جهان محسوب می شود. دولت کنیا اخیر هشدار داده است این اردوگاه را برخواهد چید.

به گفته مقام های کنیایی، این اردوگاه تهدیدی برای امنیت ملی کنیا است، به طوری که تروریست های الشباب از آن برای طراحی حملات خود استفاده می کنند.

بزرگترین کشور جهان , بزرگترین دریاچه جهان , بزرگترین کهکشان جهان

اگرچه این اردوگاه در ابتدا به عنوان یک محل اسکان موقت برای شهروندان سومالیایی گریزان از جنگ داخلی در این کشور بنا شد، درگیری ها در این کشور هیچ گاه پایان نیافت و با پیدایش گروه های تروریستی از جمله الشباب که با القاعده در ارتباط هستند، بر شدت آن افزوده شد.


بزرگترین فرودگاه جهان , بزرگترین ناو هواپیمابر جهان , بزرگترین برج جهان
بر اساس آمار سازمان ملل حدود 60 میلیون نفر درجهان بر اثر خشونت‌های مسلحانه مجبور به ترک خانه خود شده‌اند، این تعداد در یک دهه قبل 37 میلیون نفر بوده که نشان دهند تشدید بحران پناهجویان در جهان است.

بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان , بزرگترین مروارید جهان , بزرگترین الماس جهان

بزرگترین کلیسای جهان , بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان , بزرگترین بازار سرپوشیده جهان

بزرگترین آکواریوم جهان , بزرگترین کشتی جهان , بزرگترین پل جهان

بزرگترین التهای جهان , بزرگترین شرکت های جهان , بزرگترین غار آبی جهان چه نام دارد؟

بزرگترین مارهای جهان , بزرگترین استخر جهان , بزرگترین خلیج جهان


ویدیو : بزرگترین اردوگاه پناهندگان جهان +عکس