بریز و بپاش‌های آقای وزیر سابق در شاخ آفریقا : شکار شیر با پول ورزش!بریز و ...



مستند آقای نخست وزیر , آقای نخست وزیر , نخست‌وزیر سابق سوید

شکار شیر با پول ورزش!
بریز و بپاش‌های آقای وزیر سابق در شاخ آفریقا

شنیده‌ها حکایت از هزینه نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومانی آخرین سفرهای برون مرزی وزیر سابق ورزش دارد که سرسام آور و نجومی به نظر می‌رسد.

ورزش ایران کاسه گدایی و چه کنم، چه کنم در دست گرفته و یتیم وار به زمین و زمان التماس می‌کند! از بی‌پولی کشتی و اعتصاب کارکنان فدراسیون تحت هدایت خطیب گرفته تا بی‌پولی در رشته‌هایی چون بوکس و دوچرخه سواری که ورزشکاران حاضر در اردوهای آماده سازیشان، را به شدت تحت فشار قرار داده.

 

اتفاقت تلخی که نشات گرفته از ضعف و سستی مدیریت کلان ورزش کشور است. البته در سایه این ایراد و اشکال باید بریز و بپاش‌های دو سال گذشته وزارت ورزش را نیز در نظر گرفت که تنها نگاهی گذرا به آن تعجب همگان را برمی انگیزد.

به گزارش افکارنیوز؛ بعد از افشای هزینه‌های سرسام آور سمینارهای مشهد و شیراز که مبالغی چند صد میلیونی را از خزانه ورزش خارج کرد، اخبار جدید از ساختمان مرمری خیابان سئول به بیرون درز پیدا کرده که تعجب آور و البته تاسف برانگیز است.

شنیده‌ها حکایت از هزینه نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومانی آخرین سفرهای برون مرزی وزیر سابق ورزش دارد که سرسام آور و نجومی به نظر می‌رسد. سفر به بلغارستان و آفریقای جنوبی که با هدف حضور در رقابت‌های جهانی پیوند اعضاء و المپیک ناشنوایان صورت گرفت در واقع محمد عباسی و هیات همراه همیشگی را به سفری ورزشی فرستاد!

نکته جالب توجه اینکه برخی از هزینه‌های صورت گرفته در این سفر به برنامه‌های تفریحی وزیر ورزش و هیات همراه مربوط می‌شود که در نوع خودش جالب توجه است. خبری که ظرف چند روز گذشته به سرعت برق و باد در بین کارکنان وزارت ورزش منتقل شده و ضمن دوچندان کردن عصبانیت و نارضایتی آن‌ها از عملکرد وزیر سابق و معاون مالی وزارتخانه که در هزینه اینچنینی بودجه وزارتخانه نقش داشته، آن‌ها را به فکر اعتصاب دوباره انداخته است.

با مرور سفرهای برون مرزی عباسی از جمله انگلیس، فرانسه، روسیه، آلمان، سوییس، ترکیه، ژاپن، کره جنوبی، چین، قطر، غنا، توگو، بنین، بورکینافاسو و... می‌توان سیاهه بلند بالای آقای وزیر و البته بریز و بپاش‌های بودجه ورزش تهیه کرد!/افکارنیوز

 

 


ویدیو : بریز و بپاش‌های آقای وزیر سابق در شاخ آفریقا