بریتنی اسپیرز 56 ساعت عروس بود! : بریتنی اسپیرز و جوسان آلن الکساندر ازدواجی ...


بریتنی اسپیرز و جوسان آلن الکساندر ازدواجی به مدت پنجاه و شش ساعت داشتند! تماشا: به تازگی گزارشی از ازدواج های هالیوودی منتشر شده که آمار و ارقام بامزه ای دارد. «ازدواج هالیوودی» یک اصطلاح در زبان انگلیسی است که به ازدواج بین سِلِبرِتی های سینمای هالیوود اطلاق می شود. هرچند در گذر زمان، این عبارت، معنایی منفی بین مردم جهان پیدا کرده است و بیشتر برای ازدواج هایی استفاده می شود که دوره کوتاهی دارند و سریع به طلاق ختم می شوند.

بریتنی اسپیرز , بیوگرافی بریتنی اسپیرز , عکس بریتنی اسپیرز

اوج گرفتن این معنا، در دهه 1930 رخ داد. زمانی که ستاره های زیادی با هم ازدواج می کردند و بعد به سرعت از هم جدا می شدند. اما در این گزارش نکات جالبی وجود دارد. بهتر است این رکوردها و آمارها را بدانید:

• لانا ترنر، مایکی رونی، زسا زسا گابور، الیزابت تیلور و جورجیا هولت هرکدام هشت مرتبه ازدواج کرده اند.

• استن لورل (بازیگر معروف سری فیلم های لورل و هاردی) هشت مرتبه مراسم ازدواج برگزار کرد اما چون یکی از طلاق های او قانونی نشده بود، همه این ازدواج ها ثبت نشدند و در طول زندگی با سومین همسر خود دو مرتبه مراسم ازدواج برگزار کرد. همچنین با یکی از همسرهای خود دو مرتبه ازدواج کرد و دو مرتبه طلاق گرفت.

• این روزها در حالی خبر نامزدی آنجلینا جولی و برد پیت اعلام شده است (هشت سال بعد از زندگی مشترک، در حالی که بچه های خود و همچنین فرزندخوانده های خود را دارند) که برد پیت حتی دو مرتبه تا لب مرز ازدواج نیز پیش رفته بود.

•  لری کینگ، مجری باسابقه تلویزیونی، مجموعه از ازدواج های مختلف داشت که طولانی ترینشان سه سال عمر کرد.

• کلو رینس چند ازدواج کوتاه مدت داشت تا بالاخره ازدواجش با آجی جیمبور کمتر از 9 ماه دوام آورد که بلندمدت ترین ازدواجش محسوب می شود.

•  لانا وود، پنج مرتبه ازدواج و طلاق بین 16 تا 29 سالگی داشته است. سپس یک مرتبه ازدواج که سه سال دوام آورده است.

•  بریتنی اسپیرز و جوسان آلن الکساندر ازدواجی به مدت پنجاه و شش ساعت داشتند!


ویدیو : بریتنی اسپیرز 56 ساعت عروس بود!