برگزاری نخستین تمرین تیم ملی در دبی : نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران جمعه ...


نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب و ساعاتی پس از رسیدن به دبی محل برگزاری این اردو در مجموعه ورزشی باشگاه ایرانیان برگزار شد. ورزش 3:  نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب و ساعاتی پس از رسیدن به دبی محل برگزاری این اردو در مجموعه ورزشی باشگاه ایرانیان برگزار شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان حدود یک ساعت زیر نظر کی رش سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی به تمرینات کششی و کار با توپ پرداختند.

در این تمرین که در زیر نور افکن و در هوایی غبارآلود برگزار شد، بازیکنان تیم ملی با طراوت به تمرین و آماده سازی پرداختند.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت:''محمد نوری''بازیکن پرسپولیسی تیم ملی نیز به دلیل مصدومیت جزیی به تشخیص کادر پزشکی به فیزیوتراپی پرداخت.

''خسرو والی زاده'' اظهار داشت: هادی عقیلی به خاطر حضور در کشور قطر فردا عصر به تیم می پیوندد.

افزود: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری بازیکنان تیم استقلال نیز پس از دیدار فردا مقابل الاتفاق عربستان، عصر روز یکشنبه به اردوی تیم در دبی می پیوندند.

والی زاده گفت:بازیکنان دعوت شده به اردوی دوبی 24 نفر هستند و جواد نکونام، علیرضا حقیقی و اشکان دژآگه لژیونرهای دعوتی تیم ملی در این اردو حضور نخواهند داشت، اما در بازگشت تیم ملی به تهران روز هفتم اسفندماه به اردو ملحق خواهند شد.

وی اضافه کرد: با پایان یافتن اردوی تیم ملی در دبی فهرست تیم ملی با اضافه شدن این سه بازیکن لژیونر، در نهایت به 23 نفر برای دیدار با قطر کاهش خواهد یافت.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این اردو خود را برای دیدار رسمی دهم اسفندماه در مقابل تیم فوتبال قطر از سری رقابتهای مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2014 آماه می کند.

بر همین اساس تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در این اردوی تدارکاتی، دیداری دوستانه را چهارم اسفند ماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان پنجم اسفند به ایران بازخواهد گشت و بلافاصله روز بعد از آن تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار دهم اسفند برابر قطر آماده کند. 


ویدیو : برگزاری نخستین تمرین تیم ملی در دبی