برگزاری جشن بزرگ نوروزی در مالزی : جشن بزرگ نوروز جمعه شب و در شب سال نو خورشیدی ...


جشن بزرگ نوروز جمعه شب و در شب سال نو خورشیدی با حضور ایرانیان و برخی از اتباع کشورهای حوزه نوروز و اجرای موسیقی سنتی ایران در مالزی برگزار شد. خبرگزاری ایرنا: جشن بزرگ نوروز جمعه شب و در شب سال نو خورشیدی با حضور ایرانیان و برخی از اتباع کشورهای حوزه نوروز و اجرای موسیقی سنتی ایران در مالزی برگزار شد.
در این جشن که به همت رایزنی فرهنگی ایران در مالزی و در سالن ام.سی.ای کوالالامپور برگزار شد، گروه موسیقی سنتی شبروان قطعاتی از موسیقی ایرانی در دستگاه های مختلف را اجرا کرد که با استقبال شرکت کنندگان در این جشن سال نو مواجه شد.
علی اکبر ضیایی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی در آغاز این آیین با تبریک سال نو به شرکت کنندگان در این جشن برای مردم ایران و ایرانیان مقیم مالزی در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.
تور مالزی , مالزی , رویای فرمانروای بزرگ
اجراهای گروه موسیقی شبروان به سرپرستی آرش کاووسی وخوانندگی علی یوسف وند در کوالالامپور که بیشتر به اشعار بهاری و نوروز اختصاص داشت، مورد استقبال قرار گرفت .
آرش کاووسی، سرپرست گروه شبروان نواختن تار را بر عهده داشت و اسماعیل صفری سنتور می نواخت. مرتضی بهبهانی نوازندگی نی و نی انبان را عهده دار بود و عبدالحمید سروری زاده نیز نواختن تمبک گروه شبروان را عهده دار بود.
هادی نوروزی , برگزاری , هتل بزرگ شیراز
آهنگ خلیج فارس را مرتضی بهبهانی و عبدالحمید سروری زاده با نواختن نی انبان و تمبک اجرا کردند که شرکت کنندگان ایرانی در مالزی را در شب سال نو به وجد آورد.
کودکان ایرانی نیز از جشن نوروز در مالزی بی نصیب نماندند و قلقلی و تپلی از هنرمندان سرشناس قدیم در عرصه کودک و نوجوان با خروج از قاب تلویزیون در کوالالامپور برای کودکان ایرانی برنامه اجرا کردند.
بزرگ کردن سینه , جاهای دیدنی مالزی , امید نوروزی
اجرای اشعار شاد برای کودکان و نوجوانان توسط این دو مجری با استقبال کودکان مواجه شد و والدین نیز در مسابقات این دو مجری شرکت کردند.
هتل بزرگ تهران , کوروش بزرگ , بزرگ کردن الت تناسلی


ویدیو : برگزاری جشن بزرگ نوروزی در مالزی