برگزاری آیین فرش قرمز «شهرزاد» در آلمان : شنبه ۱۸ مهرماه برابر با ۱۰ اکتبر، ...


شنبه ۱۸ مهرماه برابر با ۱۰ اکتبر، فرش قرمز سریال شهرزاد در کلن پهن می شود. عوامل سریال شهرزاد دو روز دیگر به شهر کلن آلمان سفر می‌کنند تا در مراسم فرش قرمز این سریال حضور داشته باشند.          پادشا: شنبه ۱۸ مهرماه برابر با ۱۰ اکتبر، فرش قرمز سریال شهرزاد در کلن پهن می شود. عوامل سریال شهرزاد دو روز دیگر به شهر کلن آلمان سفر می‌کنند تا در مراسم فرش قرمز این سریال حضور داشته باشند.

کمتر از یک ماه پیش بود که تهیه کننده سریال شهرزاد از همکاری ایران و آلمان برای پخش سریال در اروپا خبر داد. سیدمحمد امامی از برگزاری مراسم فرش قرمز «شهرزاد» در آلمان گفت و این سریال را محصول مشترک ایران و آلمان معرفی کرد.

اکنون زمان آن فرا رسیده تا برای اولین بار، فرش قرمز یک سریال ایرانی در یک کشور اروپایی پهن شود. اتفاقی که برای نخستین بار رخ می دهد. سیدمحمد امامی (تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار سریال شهرزاد)، امروز به آلمان سفر کرده تا مقدمات نهایی کار را برای حضور دیگر عوامل سریال فراهم کند.

فرش قرمز شهرزاد , فیلم فرش قرمز شهرزاد , دانلود فرش قرمز شهرزاد

امکان خرید بلیط آنلاین مراسم فرش قرمز «شهرزاد» از چندی قبل در سایت Cinedom.de فراهم شده است و تاکنون بسیاری از ایرانیان ساکن آلمان و سایر کشورهای اروپایی این بلیط را خریداری کرده اند.

مراسم فرش قرمز سریال شهرزاد، روز شنبه ۱۸ مهرماه برابر با ۱۰ اکتبر از ساعت ۲۰ الی ۲۳ در کلن برگزار می شود. مجری آن شرکت فیلمسازی EM فیلم آلمان است، شرکتی که شریک آلمانی سریال شهرزاد است و پخش جهانی سریال نیز به عهده آنهاست.

علی نصیریان، مهدی سلطانی، مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی تیم بازیگران سریال شهرزاد هستند که در مراسم فرش قرمز حضور دارند و از گروه موسیقی سریال هم فردین خلعتبری به همراه علیرضا قربانی که خوانندگی تیتراژ سریال را برعهده دارد، روی فرش قرمز قدم می‌گذارند.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی از بیستم مهرماه همزمان با ایران، در آلمان نیز توزیع می‌شود.


ویدیو : برگزاری آیین فرش قرمز «شهرزاد» در آلمان