برپایی گران ترین ازدواج سگ ها ! :   روش آتش زدن پول باد آورده  یك زن آمریكایی ...



گران قیمت ترین ماشین دنیا , گران ترین , گران ترین گوشی دنیا

 

روش آتش زدن پول باد آورده

 یك زن آمریكایی كه آرزو دارد نامش در كتاب ركوردهای گینس ثبت شود قصد دارد با شكستن ركورد برپایی گران ترین ازدواج سگ ها به این آرزو دست یابد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تی وی ای نوول، وندی دیاموند زن آمریكایی كه ثروتش از راه وكالت در شكایات مربوط به حقوق به دست آورده است آرزو دارد كه نامش را به هرشكلی وارد كتاب ركوردهای گینس كند. وی راهی را برای برآورده كردن آرزویش یافته كه نه تنها با حرفه اش ارتباطی ندارد بلكه روش مناسبی برای آتش زدن پولی است كه از این حرفه به دست آورده است.

هدف او برپایی گران ترین ازدواج سگ در جهان است تا از این طریق ركورد قبلی را بشكند. ركورد قبلی گران ترین ازدواج سگ 32 هزار دلار بوده و این خانم كه می خواهد تا مدتها ركورد او در این زمینه  شكسته نشود، 200 هزار دلار برای ازدواج "بی بی هوپ" ماده سگش كنار گذاشته است.

وندی به اندازه ای عجله دارد كه روز 12 ژوئیه را برای برپایی مراسم ازدواج "بی بی هوپ" تعیین كرده است. اما یك مشكل وجود دارد كه عروس وندی هنوز نامزدی پیدا نكرده است.

پس وندی این روزها باید در به در به دنبال نامزدی برای "بی بی هوپ" باشد تا هم او را به خانه بخت بفرستد ، هم نام خودش را در كتاب ركوردهای گینس ثبت كند ، به آرزویش برسد و سپس شب ها آسوده سر بر بالش بگذارد/جام جم آنلاین


ویدیو : برپایی گران ترین ازدواج سگ ها !