برند جنسیس تا 2020 «6 تایی» می‌شود! : براساس تازه‌ترین گزارشات و تصویر بدست ...


براساس تازه‌ترین گزارشات و تصویر بدست آمده، شاهد برنامه‌ریزی شرکت خودروسازی هیوندای برای تولید سه مدل خودروی سدان، دو مدل شاسی بلند و یک مدل خودروی کوپه هستیم که تا سال 2020 میلادی باید محقق شود. وب سایت خودرو بانک: هدف گذاری هیوندای نشان از این دارد که تا سال 2020 میلادی، حداقل شش مدل خودرو در سگمنت‌های مختلف در پشت برند "جنسیس" به تولید برسد. براساس تازه‌ترین گزارشات و تصویر بدست آمده، شاهد برنامه‌ریزی شرکت خودروسازی هیوندای برای تولید سه مدل خودروی سدان، دو مدل شاسی بلند و یک مدل خودروی کوپه هستیم که تا سال 2020 میلادی باید محقق شود.

برند جنسیس , 2020 , ثبت برند

از این شش مدل تا کنون 3 مدل محقق شده و طرح آن ارائه شده است. اول از همه سدان لوکس G90 بود که برای اولین بار در اوایل سال جاری میلادی و در جریان برگزاری نمایشگاه خودرویی آمریکای شمالی معرفی شد. پس از آن هم سدان نیمه لوکس G80 از سوی هیوندای معرفی شد که در ظاهر شباهتی نزدیک به G90 دارد، ولی از لحاظ امکاناتی و لوکساریتی سطح پایین‌تری دارد. سومین مدل هم هیوندای جنسیس G70 است که سدانی تقریبا نزدیک به خودروهای لوکس به حساب می‌آید و برای اولین بار درنمایشگاه خودرویی نیویورک به صورت مفهومی به نمایش درآمد که از سطح امکانات و لوکساریتی کمتری نسبت به G80 و G90 برخوردار است.

زمان بندی محصولات مختلف هیوندای

سه خودروی ذکر شده، همان سه سدان تدوین شده برای برند جنسیس هستند که تاکنون معرفی شده‌اند، ولی همچنان دو خودروی شاسی بلند و کوپه باقی مانده‌اند تا در پشت برند جنسیس از کمپانی هیوندای رخ نمایی کنند. طبق گزارشات و مستندات داخل تصویر، یکی از خودروهای شاسی بلند به صورت نیمه لوکس و دیگری هم نزدیک به خودروهای لوکس آماده خواهد شد و دیگر برند جنسیس در سگمنت کوپه هم با سطح امکاناتی نزدیک به لوکس آماده خواهد شد.

برند , انتخاب نام برند , برند سازی

براساس زمانبندی دقیق گزارش شده، نسخه نهایی هیوندای جنسیس G90 در سال 2015 میلادی معرفی شده است. دو مدل سدان G80 و G90 به همراه شاسی بلند نیمه لوکس جنسیس هم تا سال 2017 میلادی نسخه نهایی آن‌ها معرفی خواهد شد، ولی معرفی دو مدل کوپه نزدیک به لوکس و شاسی بلند نزدیک به لوکس، به سال 2020 میلادی موکول شده است.


ویدیو : برند جنسیس تا 2020 «6 تایی» می‌شود!