برنده بهترین مدل لباس و گریم صورت هالووینی 2013 +عکس : برنده بهترین مدل لباس ...



برنده بهترین مدل لباس و گریم صورت هالووینی 2013 +عکس

خانواده "پترسون" اهل ایالت "یوتا" امریکا برنده بهترین مدل لباس و طراحی گریم و همچنین خلاقیت در طرح لباس برای مراسم هالووین سال 2013 در امریکا شدند.

خانواده "پترسون" اهل ایالت "یوتا" امریکا برنده بهترین مدل لباس و طراحی گریم و همچنین خلاقیت در طرح لباس برای مراسم هالووین سال 2013 در امریکا شدند.
مادر این خانواده 4 نفره با سلیقه و خلاقیت بسیار از روی فیلمها و انیمیشن های مشهور هالیوودی لباسهای بسیار زیبایی برای جشن هالووین در سالهای مختلف تهیه کرده است. خانم پترسون میگوید من ابتدا شخصیت مورد نظر را انتخاب میکنم وسپس به بررسی جزئیات ظاهر او ازجمله مدل لباس و چهره می پردازم.

 

بهترین کرم ازبین برنده لک صورت , گریم صورت , بهترین بازی 2013

 

او امسال شخصیتهای یک فیلم هالیوودی معروف سال 1986 را برای گریم و مدل لباس خانواده اش انتخاب کرد که برنده خلاقانه ترین طرح و اجرا شده است. او اضافه میکند این لباسها را با استفاده از پارچه ها و لباسهای قدیمی و برخی لوازم دور ریختنی تهیه کرده است.

 

وسایل گریم صورت , بهترین بازی سال 2013 , بهترین مارک ژل برای تزریق صورت


این خانم خلاق تصاویری از خانواده خود درروز هالووین در سالهای مختلف در اینترنت قرار داد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و سریعا در دنیای مجازی منتشر شد.
مادر هنرمند خانواده " پترسون" سالها پیش دو فرزندش را با خلاقیت مثال زدنی و گریم بی نقص به ملکه قرمز شخصیت معروف کارتون آلیس در سرزمین عجایب و ادوارد دست قیچی تبدیل کرد که این تصویر به عنوان محبوب ترین عکس از سوی کاربران انتخاب شده است.

 

بهترین فیلم های 2013 , بهترین ماسک صورت , بهترین لایه بردار پوست صورت

منبع:pardad.ir


ویدیو : برنده بهترین مدل لباس و گریم صورت هالووینی 2013 +عکس