برنامه «اُپرا وینفری» نمونه «هیس...» است : کارگردان فیلم سینمایی «هیس! دخترها ...


کارگردان فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در نشست خبری دیروز خود که در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد با صحبت درباره موضوع فیلم صراحت فیلمش را شبیه دانست به صراحتی که «اُپرا وینفری» در برنامه هایش دارد. روزنامه تماشا: به گزارش «نسیم»، کارگردان فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در نشست خبری دیروز خود که در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد با صحبت درباره موضوع فیلم صراحت فیلمش را شبیه دانست به صراحتی که «اُپرا وینفری» در برنامه هایش دارد. بخش هایی از گفته های درخشنده را در ادامه می خوانید:

- فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» بیانگر وضع حال بسیاری از زنان و دختران جامعه امروز ما است و می بینیم که خیلی از ماها هستیم که اجازه حرف زدن را نداریم زیرا می ترسیم با باز شدن دهان خود مورد تنبیه قرار بگیریم.

اُپرا وینفری , برنامه نویسی اندروید , برنامه نویس

- چیزی که من در فیلم مطرح می کنم مسئله قصاص نیست بلکه در پایان فیلم مشاهده می کنید که مدرسه دخترانه ای نشان داده می شود و دختران با شادی و خنده از آن بیرون می آیند و حفظ این شادی و خنده وظیفه خانهواده هاست.

- تک تک ماها وظیفه داریم که به فکر آینده و جامعه خود باشیم و باید بدانیم که بچه ها آینده ما هستند.

- برنامه «اپرا وینفری» نیز نمونه همین موضوع است زیرا خود او هم با چنین موضوعی دست به گریبان بوده است؛ او در برنامه خود اقشار مختلفی را می آورد و با آنها به گفتگو می پردازد.


ویدیو : برنامه «اُپرا وینفری» نمونه «هیس...» است