برناردی پشیمان شد؟ : دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به آخرین وضعیت مذاکره با ...


دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به آخرین وضعیت مذاکره با لورنزو برناردی برای هدایت تیم ملی گفت: قرار است تا فردا سه‌شنبه تکلیف نهایی وی مشخص شود و همزمان مذاکرات با دو مربی دیگر ادامه دارد. خبرگزاری مهر: دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به آخرین وضعیت مذاکره با لورنزو برناردی برای هدایت تیم ملی گفت: قرار است تا فردا سه‌شنبه تکلیف نهایی وی مشخص شود و همزمان مذاکرات با دو مربی دیگر ادامه دارد.

محمود افشاردوست در خصوص آخرین وضعیت مذاکره با لورنزو برناردی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما به غیر از "لورنزو برناردی" با یکی دو گزینه دیگر هم در حال مذاکره هستیم. البته سر برناردی با تردیدهایی مواجه هستیم. وی ابراز تمایل کرده که به ایران بیاید ولی تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در صورتیکه به جام باشگاه‌های جهان برسد، آنوقت مشکلات ما بیشتر خواهد شد.

وی افزود: روز جمعه به طور مفصل با وی مذاکره کردیم و تاکید داشتیم باید زودتر به تهران بیاید. قرار بر این شد که تا روز سه‌شنبه وی تکلیف نهایی خود را با ما مشخص کند. برناردی با تیم لهستانی قرارداد دارد و اگر به جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کند، آنوقت باید کارهای باشگاهی خود را جمع و جور کند زیرا ما نمی‌خواهیم فقط یک مربی خارجی را همینطوری انتخاب کرده باشیم.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا با لوزانو به توافق رسیده‌اید، خاطرنشان کرد: "رائول لوزانو" جزو شش گزینه‌ای بوده که ما قبلا با وی وارد مذاکره شدیم. اینکه می‌گویند ما با لوزانو به توافق نهایی دست پیدا کرده‌ایم، به هیچ عنوان صحت ندارد. صادقانه بگویم که با دو مربی دیگر غیر از برناردی مذاکراتمان را ادامه می‌دهیم تا اگر با وی توافق نکردیم گزینه‌های دیگر را داشته باشیم.

وی ضمن تکذیب هرگونه مذاکره با بانیولی سرمربی ایتالیایی تیم متین وارمین، در خصوص اینکه چه زمانی تکلیف نهایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران مشخص می‌شود، یادآور شد: ما گزینه دیگری غیر از همان شش نفری که قبلا اعلام کرده بودیم، نداریم و تا روز جمعه هفته جاری تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد.

افشاردوست در خصوص تکلیف دیگر تیم‌های ملی والیبال ایران گفت: در این هفت، هشت روز آینده تکلیف سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان پسر و دختر را روشن می‌کنیم تا این تیم‌ها برنامه های خود را پیش ببرند.


ویدیو : برناردی پشیمان شد؟