برق شیراز دسته سومی شد! : طبق آیین نامه مسابقات تیمی که در دو مسابقه یک فصل ...


طبق آیین نامه مسابقات تیمی که در دو مسابقه یک فصل حاضر نشود از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهد شد. بدین ترتیب برق باید فصل بعد را در لیگ دسته سوم سپری کند. سایت گل: تراژدی تیم محبوب شیرازی تمامی ندارد.برق شیراز تیمی که سابقه 67 ساله ای در فوتبال ایران دارد چند سالی است روند سقوطی و شیب نزولی را در پیش گرفته و در آن استان پهناور هم کسی فریادرسش  نیست.

این تیم که این فصل در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد باید فردا در جویبار و در چارچوب هفته شانزدهم رقابت ها به مصاف شهرداری آن شهر و تیم محمود فکری می رفت اما عدم پرداخت مطالبات بازیکنان سبب گردید تا آنها در فرودگاه حاضر نشوند و از سفر به شمال بازماندند.

تیم برق قبلا و در بازی با نفت نوین آبادان هم به همین دلیل و اعتصاب بازیکنان حاضر نشده بود و طبق آیین نامه مسابقات تیمی که در دو مسابقه یک فصل حاضر نشود از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهد شد. بدین ترتیب برق باید فصل بعد را در لیگ دسته سوم سپری کند.البته اگر کسی بنای تیمداری را در شیراز داشته باشد و بدهی های معوقه مجال حضور در بازی ها را بدهد!افسوس! برق فوتبال ما رفت همان گونه که امروز خبری از آرارات نیست، کسی سراغ شموشک را نمی گیرد و خاطرات بانک ملی و شاهین و تهرانجوان خاک می خورد.


ویدیو : برق شیراز دسته سومی شد!