برزیل، میزبان آلمان در نیمه نهایی جام‌جهانی : برزیل با برتری 2 بر یک برابر ...


برزیل با برتری 2 بر یک برابر کلمبیا حریف آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی شد. ایسنا: برزیل و کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک برزیل به پایان رسید.

شاگردان اسکولاری بازی را هجومی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه 7 با ضربه تیاگو سیلوا از روی کرنر به گل برسند. پس از این گل کلمبیا با کوادرادو روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شد اما با درخشش سزار فرصت‌های شاگردان پکرمن از دست رفت.

کلمبیا در دقیقه 67 موفق شد به گل برسد اما داور مسابقه این صحنه را آفساید تشخیص داد. برزیل در ادامه بازی بهتری برابر کلمبیا از خود به نمایش گذاشت. داوید لوئیز مدافع برزیل موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 69 به زیبایی دروازه کلمبیا را باز کند.

کلمبیا در دقیقه 80 موفق شد گل اول خود را به ثمر برساند. جیمز رودریگز موفق شد از روی نقطه پنالتی تیمش را به گل برساند تا 6 گله شود و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گیرد. پس از این گل کلمبیایی‌ها سراپا حمله شدند تا گل تساوی را به ثمر برسانند اما برزیلی‌ها توانستند با مراقبت از دروازه خود این بازی را به پایان برسانند و به مرحله بعد راه یابند.

برزیل در مرحله نیمه نهایی باید با آلمان دیدار کند.


ویدیو : برزیل، میزبان آلمان در نیمه نهایی جام‌جهانی