بررسی گروه 2 مقدماتی جام جهانی در آسیا : اردنی ها تاکنون توانسته اند قهرمان ...


اردنی ها تاکنون توانسته اند قهرمان جام ملت ها را پایین تر از خود نگه دارند و بعد از برگزاری 5 بازی خود را به عنوان شانس اول صعود مطرح کنند. ورزش سه: اردنی ها تاکنون توانسته اند قهرمان جام ملت ها را پایین تر از خود نگه دارند و بعد از برگزاری 5 بازی خود را به عنوان شانس اول صعود مطرح کنند.

هر دو شانس اصلی صعود، یعنی اردن و استرالیا به میدان خواهند رفت تا انجام بازی ششم خود تکلیف صدرنشینی در این گروه را مشخص کنند.

تیم ها و امتیازات

اردنی ها نیز به مانند صدرنشین گروه اول این رقابت ها 13 امتیازی هستند و این روزها جلوتر از استرالیایی قرار دارند که با بازی مساوی و کسب 12 امتیاز در رده دوم قرار دارد، قرقیزستانی ها با 6 بازی و 8 امتیاز، تاجیکستان با 6 بازی و 5 امتیاز و بنگلادش نیز با 6 بازی و 1 امتیاز تیم های دیگر گروه دوم این رقابت ها هستند.

بنگلادش – استرالیا

در این بازی که در ساعت 15 آغاز خواهد شد استرالیایی ها به سه امتیاز آن نیاز شدید دارند چرا که آنها برای عقب نماندن از شانس صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول باید این بازی راحت را با پیروزی پشت سر بگذارند. بازی رفت این دو تیم در خانه استرالیایی ها با 5 گل به سود این تیم به پایان رسید. در دیار قبلی نیز این تیم توانست با 3 گل از سد قرقیزستان بگذرد و بنگلادشی ها نیز با با 5 گل دیدار خود را به تاجیکستان واگذار کردند.

قرقیزستان – اردن

به مانند بازی اول این گروه این بازی نیز که از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد برای تعیین صدرنشینی از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. بازی رفت این دو تیم با تساوی بدون گل در اردن به پایان رسید و دو تیم با دو نتیجه متفاوت به این بازی رسیدند، اردنی ها تاجیکستان را شکست دادند و قرقیزستان نیز در مقابل استرالیا شکست خوردند.

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

قهرمان جام ملت ها با 13 گلی که وارد دروازه حریفان کرده است توانسته نام خود را به عنوان هجومی ترین تیم این گروه مطرح کند و بنگلادش نیز با تنها 2 گل زده ضعیف ترین قوای هجومی را در این گروه داراست.

بهترین و بدترین خط دفاع

اردنی ها با تنها یک گل خورده یکی از بهترین خطوط دفاعی را در بین تمام تیم های شرکت کننده داراست و بنگلادش نیز با دریافت بیست گل یکی از بدترین ها را به نام خود زده است.

بازیکنان برتر

مانوچخر ژالیلوف، مهاجم تاجیکستانی که تاکنون توانسته 5 بار برای تیمش گلزنی کند زهردارترین بازیکنی است که در بین تیم های این گروه حضور دارد.

جدول گروه a مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا , مقدماتی جام جهانی 2018 آسیا , برنامه مقدماتی جام جهانی 2018 آسیا


ویدیو : بررسی گروه 2 مقدماتی جام جهانی در آسیا