بررسی تعطیلی مدارس در 14 فروردین : وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: موضوع تعطیلی ...


وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: موضوع تعطیلی 14 فروردین را در هیات دولت ارائه خواهم کرد، اما تعطیلی مدارس در این روز تابع نظر و تصمیم گیری هیات دولت است. خبرگزاری مهر: وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: موضوع تعطیلی 14 فروردین را در هیات دولت ارائه خواهم کرد، اما تعطیلی مدارس در این روز تابع نظر و تصمیم گیری هیات دولت است.

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه جلسه آموزش و پرورش با مدیر حوزه های علمیه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب درباره تعطیلی مدارس در 14 فروردین ماه با توجه به قرارگیری این روز بین دو تعطیلی گفت: هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است. ضمن آنکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند درباره تعطیلی این روز مدارس تصمیم گیری کند.

وی افزود: پیشنهاد تعطیلی 14 فروردین را به در جلسه ای که با هیات دولت در پیش رو دارم، خواهم داد، اما تاکنون هیچ تصمیمی برای تعطیلی این روز گرفته نشده است و اگر تصمیم جدیدی از سوی هیات دولت گرفته شود، قطعاً اطلاع رسانی خواهد شد و آموزش و پرورش نیز تابع همان تصمیم است.

حاجی بابایی درباره اینکه هم اکنون بسیاری از مدارس به دانش آموزان اعلام کرده اند، که از تاریخ 26 اسفند ماه دیگر به مدرسه نروند و عملا فعالیت های آموزشی در مدارس تعطیل می شود، افزود: هیچ مدیری حق تعطیلی مدارس را تا روز 28 اسفند ماه ندارد و تمامی مدارس تا این روز به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: ما خدمتگزار معلمان هستیم و معلمان نیز خدمتگزار دانش آموزان. اما اگر دانش آموزی بخواهد به همراه والدینش به سفر رود، نمی توان به زور او را به سر کلاس آورد.

پیش از این مدیر مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش از دایر بودن کلاس های درسی تا روز 28 اسفند ماه و همچنین آغاز فعالیت مدارس و معلمان از روز 14 فروردین خبر داده بود.


ویدیو : بررسی تعطیلی مدارس در 14 فروردین