برخورد پلیس با ارسال کنندگان فیلم عروسی : من این مطلب را شنیده‌ام و در حال ...


من این مطلب را شنیده‌ام و در حال حاضر ماموران در حال رصد و بررسی این مسئله هستند، اما ارسال عکس و فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی است و ما برابر قانون با آنان برخورد خواهیم کرد. خبرگزاری ایسنا: چندی پیش شبکه ماهواره ای با عنوان تی وی پرشیا از مردم خواست تا فیلم های عروسی خود را برای این شبکه ارسال کنند تا در مسابقه ای که این شبکه تدارک دیده شرکت کنند و گویا تا به حال یکی دو برنامه از این فیلم ها به نمایش درآمده است.

حالا رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ارتباط و همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای، منوط به دریافت مجوز از وزارت ارشاد است می گوید که پلیس در حال بررسی چرایی پدیده ارسال فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ است.

سردار احمد روزبهانی در مورد ارسال فیلم و تصاویر مجالس عروسی به یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان به ایسنا گفت:‌ هر گونه همکاری و فعالیت هرایرانی با شبکه‌های ماهواره‌ای اعم از ارسال فیلم مستند یا علمی و غیره، باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.و در غیر این صورت این عمل غیرقانونی خواهد بود و برخورد پلیس را در پی دارد.
رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در مورد فراخوان شبکه‌های ماهواره‌ای مبنی بر ارسال فیلم و عکس‌های عروسی هموطنان برای پخش و شرکت در مسابقه هم گفت:‌ من این مطلب را شنیده‌ام و در حال حاضر ماموران در حال رصد و بررسی این مسئله هستند، اما ارسال عکس و فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی است و ما برابر قانون با آنان برخورد خواهیم کرد.


ویدیو : برخورد پلیس با ارسال کنندگان فیلم عروسی