برخورد مدعی تعصب با هوادار پرسپولیس! : درحالی که روز به روز وضعیت وفاداری به ...


درحالی که روز به روز وضعیت وفاداری به تیم و عرق به پیراهن باشگاهی در فوتبال کشورمان برخلاف کشورهای خارجی کمرنگ تر می شود اخیرا جنبه های جدیدتری از برخوردهای متکبرانه و طلبکارانه این قشر با مردم نمایان می شود. وب سایت نود: طی روزهای اخیر مرتضی احمدی پیشکسوت هنر و از قدیمی ترین هواداران پرسپولیس دار فانی را وداع گفت و غیبت دسته جمعی اعضای این تیم در مراسم تشییع و به خاک سپاری یکی از قدیمی ترین سرمایه های باشگاه سرخ کشور تاسف بسیاری را درپی داشت.

همین مساله سبب ابراز انتقادات بسیاری از سوی مخاطبان فوتبال شده و مربیان و بازیکنان پرسپولیس به خاطر قصور روز گذشته خود پی در پی مورد سوال قرار می گیرند.

از راه های ارتباطی که بازیکنان فوتبال با هوادارانشان دارند صفحات اجتماعی است که محل مناسبی برای مطرح کردن نقدها و سوالات هواداران از اعضای تیم محبوبشان است. جالب است در همین صفحات برخوردهایی دیده می شود که بیش از هر زمان دیگری می تواند تفاوت ها در شخصیت حقیقی و مجازی افراد را نمایان کند. بازیکنانی که شبانه روز و در طول هفته دم از تعصب به تیم و بازی کردن به عشق هواداران زده و با انگشت های خود برای رقبا کری می خوانند و برای خودی ها دلربایی می کنند هنگام مواجهه با کوچکترین سوال و انتقادی راه برخورد چکشی و حذف را در پیش می گیرند.

جدیدترین نمونه آن را در زیر می توانید ببینید که بازیکن پرسپولیس در پاسخ به سوالی محترمانه درباره دلایل عدم حضورش به عنوان یکی از بزرگترهای تیم در مراسم تشییع زنده یاد مرتضی احمدی به جای پاسخگویی دست به حذف عضویت هوادار مذکور از صفحه خود زده است.

از این دست نمونه ها در فضای مجازی بسیار بوده و کمتر بازیکن و عضوی از اهالی فوتبال پیدا می شود که پاسخ نقدهای منصفانه را با صعه صدر بدهد و منتقدانش را که عنوان سرمایه های اصلی ورزش را یدک می کشند به سمت در خروجی راهنمایی نکند!

سر شکسته هوادار پرسپولیس , هوادار نابینا پرسپولیس , محمدرضا خانزاده و درگیری با هوادار پرسپولیس


ویدیو : برخورد مدعی تعصب با هوادار پرسپولیس!