برخورد جدی پلیس با روزه خوران در ماه رمضان : فرمانده انتظامی استان زنجان با ...


فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با روزه خوران در ماه مبارک رمضان برخورد جدی می کند گفت: در این راستا افرادی که تظاهر به روزه خواری می کنند دستگیر و به پرونده آنها برای رسبدگی به مراجع قضایی واصل می شود. خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با روزه خوران در ماه مبارک رمضان برخورد جدی می کند گفت: در این راستا افرادی که تظاهر به روزه خواری می کنند دستگیر و به پرونده آنها برای رسبدگی به مراجع قضایی واصل می شود.

سرهنگ علیرضا صالحی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: توجه به مسائل دینی مانع از گرایش افراد به سمت بحران هویتی  خواهد بود چرا که کسانی که دارای پایه های مذهبی و دینی محکمی هستند از آرامش زیادی برخوردار هستند.

وی، با اشاره به اینکه توجه رسیدن به آرامش در راستای تعمیق باورهای دینی است اظهار داشت: این ماه مبارک بهترین فرصت برای رسیدن به آرامش روحی و روانی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به اینکه ماه رمضان در کاهش وقوع جرایم بسیار موثر است تاکید کرد:در سال گذشته 20 درصد از جرایم در ماه رمضان کاهش داشته و مجرمین در این ماه کمتر به سمت جرم می روند.

سرهنگ صالحی افزود:ماه رمضان ماه استغفار از گناه است و در این ماه پله های اوج دینی به خدا نزدیک می شود.

وی در ادامه یادآورشد: دراین ماه که ماه خدا است می توان با قناعت و توکل بر خداوند از وقوع بسیاری ازجرایم جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با تاکید بر اینکه ماه رمضان محدودیت دارد گفت: در این ماه اغذیه فروشی ها و افرادی که کار تغذیه جامعه را بر عهده دارند از صبح تا افطار به هیچ عنوان حق پذیرایی از مردم ندارند و تنها  اغذیه فروشی های بین راهی حق این کار را دارند.

سرهنگ صالحی گفت: روزه خواری جرم مشهودی است و با افرادی که اقدام به این کار کنند برخورد قضایی صورت می گیرد و در این راستا دستگاه قضا هم به صورت جدی بر این امر بسیار مهم بسیار تاکید دارد.

وی، در ادامه به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کردوگفت: مردم استان زنجان با مشارکت 81,5 درصد دین خود را به نظام جمهوری اسلامی و رهبری  ادا کردند و شایان ذکر است این حضور درک و شعور بالای سیاسی مردم این استان را می رساند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد:مردم با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی با حضور پررنگ خود در صحنه انتخابات به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و تمام توطئه های دشمن را که از ماهها پیش تدوین کرده اند را نقشه بر آب کرد.


ویدیو : برخورد جدی پلیس با روزه خوران در ماه رمضان