برخوردماموران نیروی انتظامی باهواداران بوشهری :         برخورد ماموران نیروی ...



 

 

 

نیروی انتظامی , استخدام نیروی انتظامی , هفته نیروی انتظامی

 

برخورد ماموران نیروی انتظامی با هواداران بوشهری/ جنبه شادی 500 نفر را نداشتند

می‌گویند تماشاگر ما هرج و مرج ایجاد كرده است. كجای شادی تماشاگران ما باعث ایجاد هرج و مرج شده است. قبل از بازی با تراكتورسازی هم به ما گفتند به تبریز نیایید و ما هم نرفتیم. اگر واقعا مشكلی وجود دارد بگویند تا به شهرهای دیگر هم نرویم.

مجید كنگانی درباره برخورد ماموران نیروی انتظامی با هواداران بوشهری گفت: انتظار چنین برخوردی را نداشتیم و متاسفم كه با هواداران خونگرم ما كه صدها كیلومتر را به عشق تماشای این بازی طی كرده بودند چنین برخوردی شد.

به گزارش ایسنا، پس از اعتراض شدید هواداران شاهین بوشهر به اتفاقاتی كه در طول بازی رخ داد مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: فكر نمی‌كردیم چنین برخوردی را با هواداران ما داشته باشند. حداقل انتظارمان این بود كه رسم میهمان‌نوازی را رعایت كنند. متاسفانه این تنش‌ها را از اول بازی شروع كردند. زمانی كه می‌خواستم به جایگاه ویژه بروم اولین برخورد را با خود من انجام دادند و من حتی مجبور به ترك جایگاه ویژه شدم اما بعد خودشان وساطت كردند و من برگشتم. متاسفم كه در ورزشگاه‌های ما جنبه شادی پس از گل آن هم شادی 500 نفر تماشاگر وجود ندارد. می‌دانستیم كه اگرشاهین به گل برسد چنین اتفاق‌هایی به وجود می‌آید.

كنگانی افزود: می‌گویند تماشاگر ما هرج و مرج ایجاد كرده است. كجای شادی تماشاگران ما باعث ایجاد هرج و مرج شده است. قبل از بازی با تراكتورسازی هم به ما گفتند به تبریز نیایید و ما هم نرفتیم. اگر واقعا مشكلی وجود دارد بگویند تا به شهرهای دیگر هم نرویم. هواداران خونگرم شاهین صدها كیلومتر را طی كردند تا به تهران بیایند و این برخوردی كه صورت گرفت شایسته نبود. ما انتظار داریم كه پرسپولیسی‌ها مانند گذشته میزبان خوبی باشند اما متاسفانه سر یكی از هوادارانمان شكست و یكی دو نفرمان هم بازداشت شدند. اگر با این كار نظم را به ورزشگاه برگردانند ما به آنها تبریك می‌گوییم، اما واقعیت این بود كه تماشاگران ما پس از گل یك واكنش معمولی از خود بروز دادند.


ویدیو : برخوردماموران نیروی انتظامی باهواداران بوشهری