برتری 33000 تبلت سامسونگ بر اپل چیست؟ : امریکن ایرلاینز 33000 تبلت دارد که ...


امریکن ایرلاینز 33000 تبلت دارد که 23000 هزارتای آن از سامسونگ خریداری شده است نه از اپل.

پادشا: امریکن ایرلاینز 33000 تبلت دارد که 23000 هزارتای آن از سامسونگ خریداری شده است نه از اپل.

به گزارش پادشا این هواپیمایی در پائیز گذشته 17000 گلکسی نوت خرید. گلکسی نوت گاهی "فبلت" هم نامیده می شود زیرا هم تبلت است و هم گوشی هوشمند.

این هواپیمایی می خواست هر مهماندار هواپیما را به دستگاهی مجهز کند که آخرین اطلاعات پرواز و اطلاعات خدمات به مشتریان را در اختیار او بگذارد.

گلکسی نوت انتخاب خوبی بود زیرا امریکن ایرلاینز قبلاً در هواپیماهایش آیپد داشت.

خلبانان امریکن از 10000 آیپد در هواپیماها استفاده می کنند. البته امریکن می خواست برای مهماندارانش آیپد بخرد.

یکی از دلایلی که سامسونگ در این رقابت برنده شد این بود که سامسونگ سخت تلاش می کرد مشتریان شرکتی خود را با برنامه هایی مانند "سامسونگ برای شرکت ها (SAFE)" جذب کند. SAFE امنیت و ویژگی های مدیریتی همه دستگاه های گلکسی را افزایش می دهد.

وقتی با لیزا کانادا، مدیر عامل فناوری عملیات این هواپیمایی صحبت کردیم او جزئیاتی را فاش نمود.

سوال: چرا این همه تبلت خریدید و می خواهید با آنها چه کنید؟

لیزا کانادا: ما امسال برای مهمانداران خود، تبلت های سامسونگ گلکسی نوت خریدیم تا از این دستگاه برای دسترسی به اطلاعات مشتریان و ترجیح های آنان استفاده کنند تا بتوانند بهترین به مسافرین خدمات ارائه دهند.

تکنیسین های نگهداری هواپیماهای ما هم از دستگاه های سامسونگ استفاده می کنند. گلکسی تب به آنها ابزاری مدرن برای حل بهتر مشکلات و رسیدگی به مشکلات هواپیما می دهد. ما به مشتریان درجه بیزنس هم در بعضی از مسیرها تبلت سامسونگ گلکسی می دهیم تا در طول پرواز سرگرم شوند.

سوال: چرا سامسونگ؟

لیزا کانادا: ما بعد از ماه ها تست دستگاه های مختلف و جمع آوری بازخورد کارمندان خود، دستگاه های سامسونگ را انتخاب کردیم. ما احساس کردیم که تبلت های سامسونگ برای محیط شرکتی ما بهتر هستند و توانستیم به خوبی این تبلت ها را با نیازهای خود تطبیق دهیم.

سوال: SAFE چقدر برایتان اهمیت داشت؟

لیزا کانادا: SAFE ویژگی های مدیریتی بیشتری ارائه می دهد که توسعه و مدیریت دستگاه را برای ما تسهیل می کند.

سوال: چرا این اقدام برای امریکن ایرلاینز مهم بود؟

لیزا کانادا: اولویت ما این است که خدمات خود را بهتر و آسانتر به مشتریان ارائه دهیم. این شامل تلاش هایی همچون خریداری تبلت هایی می شود که تجربه امریکن را ساده تر و مدرن تر می کنند.

برای مثال، بخاطر برنامه هایی که استفاده می کردیم، برای خلبان هایمان آیپدهای اپل را خریدیم که دارای اطلاعات و چارت های ناوبری بودند. آیپدها جای کاغذها و مستندات کاغذی در کیف های دست و پاگیر و 15 کیلویی خلبانان را گرفتند. علیرغم پلتفرم سیار، ما متعهد هستیم که برای کارمندانمان بهترین ابزارهای تکنولوژیک و منطبق با نقش ها و مسئولیت های خاص آنان را فراهم کنیم.


ویدیو : برتری 33000 تبلت سامسونگ بر اپل چیست؟