برتری سپاهان، تساوی پرگل صبا و داماش و توقف نفت تهران :   هفته دهم لیگ برتر ...



سپاهان سقف تهران نمایندگی قیمت تعرفه , سپاهان سقف تهران , برتری سیاه‌جامگان و سپاهان در نیمه اول

 

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

برتری سپاهان، تساوی پرگل صبا و داماش و توقف صدرنشین

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:15 امروز پنجشنبه با انجام سه بازی پیگیری شد كه در این پایان دو بازی به تساوی رسید و سپاهان در زمین ملوان به پیروزی دست یافت.

 دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برتری سپاهان و تساوی نفت، گهر، صبا و داماش ادامه یافت. در این بین دیدار صبا و داماش بسیار دیدنی بود و شش گل در پی داشت.

دیدار تیم‌های گهر دورود و نفت تهران در ورزشگاه انقلاب كرج با تساوی صفر – صفر به پایان رسید. در این بازی هادی ركابی از گهر و محمدحسین مهرآزما از نفت با كارت زرد داور جریمه شدند. نفت با این تساوی 19 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود كرد. گهر هم با یك امتیاز این بازی تعداد امتیازهایش را به عدد 7 رساند ولی همچنان در قعر جدول باقی ماند.

اما بازی صبای قم و داماش گیلان در ورزشگاه یادگار امام قم با تساوی پرگل 3-3 به پایان رسید. میلاد نوری در دقایق (30 و 41) و مهدی مومنی لاریجی (85) برای صبا و امین متوسل‌زاده (25)، علیرضا جهانبخش (35) و مهدی كیانی (55) برای داماش در این دیدار گلزنی كردند. ابوالفضل حاجی‌زاده و حسین ابراهیمی اخطاری‌های داماش در این دیدار بودند.

صبا با این تساوی 16 امتیازی شد و جای استقلال را در رده ششم جدول گرفت و داماش هم با تساوی امروزش 11 امتیازی شد و در همان رده سیزدهم ماند.

همچنین بازی تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان با پیروزی دو بر صفر میهمان به پایان رسید. جواهیر سوكای (45) و رادومیر دالوویچ (67) برای سپاهان در این دیدار گلزنی كردند. همچنین جواهیر سوكای و محرم نویدكیا از داور این مسابقه كارت زرد گرفتند.

سپاهان با این پیروزی 20 امتیازی شد و به صدر جدول راه یافت. ملوان هم با شكست برابر سپاهان با 13 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

در آخرین دیدار هفته دهم نیز دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفته آند كه سزخ‌پوشان در پایان نیمه نخست با برتری یك بر صفر به رختكن رفتند./ایسنا

 


ویدیو : برتری سپاهان، تساوی پرگل صبا و داماش و توقف نفت تهران