برترین گلر همه ادوار دربی پایتخت کیست؟ : اسم ناصر حجازی، مودت، سلطانی، عابدزاده، ...


اسم ناصر حجازی، مودت، سلطانی، عابدزاده، طالب لو و مهدی رحمتی را از ذهن خودتان خارج کنید. بهترین گلر همه ادوار دربی، نیلسون کوریا است که در 5 بازی و 450 دقیقه روی هم یک گل خورده است. ورزش سه: اسم ناصر حجازی، مودت، سلطانی، عابدزاده، طالب لو و مهدی رحمتی را از ذهن خودتان خارج کنید. بهترین گلر همه ادوار دربی، نیلسون کوریا است که در 5 بازی و 450 دقیقه روی هم یک گل خورده است. نیلسون از سوم شهریور 1391 در لیگ حضور یافت وتا دوم آذر ماه سال 1393 در دربی حضور یافت ودر این مدت پرسپولیس در 4 بازی با حریف به تساوی بدون گل رسیده ودر بازی آخر 2-1 برنده شد تا در 450 دقیقه برابر استقلال در مسابقه دربی یک گل بخورد که میانگین 2 دهم گل به ازای هربازی را نشان میدهد.

اما اگر کسی هم اعتراض کرده ویادآور شود در 4 بازی که نیلسون گل نخورده سید مهدی رحمتی درون دروازه استقلال گل نخورده است باید جواب داد که مهدی رحمتی در این 4 بازی گل نخورده است ،در 4 بازی قبل از آن برابر پرسپولیس 5 گل خورده بود.

به جز مهدی رحمتی احمد رضا عابدزاده هم در زمان حضورش در تیم فوتبال استقلال 2 گل در 5 بازی ودر زمان حضور در پرسپولیس 4 گل در 8 بازی دریافت کرده بود.

اما از وحید طالب لو هم بشنوید که اگر بگوییم آمار او را هم باور ندارید،او در 11 بازی برابر تیم فوتبال پرسپولیس 10 گل دریافت کرده بود.

آمار بهروز سلطانی اما بهتر از همه است البته به جز نیلسون.

بهروز سلطانی در بازیهای سالهای 68،66،65،62،61 در 5 دربی 2 گل دریافت کرده است که امارش بعد از آمار نیلسون از دیگران بهتر است..


ویدیو : برترین گلر همه ادوار دربی پایتخت کیست؟