برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته : عکس‌های علمی و فناوری جذاب این هفته به انتخاب ...


عکس‌های علمی و فناوری جذاب این هفته به انتخاب پاپ‌ساینس را با ما ببینید: از روستای علمی-تخیلی و شهربازی هسته‌ای گرفته، تا هواپیمای روغنی و شهرهای چوبی. خبرآنلاین : عکس‌های علمی و فناوری جذاب این هفته به انتخاب پاپ‌ساینس را با ما ببینید: از روستای علمی-تخیلی و شهربازی هسته‌ای گرفته، تا هواپیمای روغنی و شهرهای چوبی.

برترین فیلمهای علمی تخیلی , دانلود فیلم علمی تخیلی , علمی تخیلی

شهربازی هسته‌ای

سرزمین عجایب Kalkar در اصل یک نیروگاه هسته‌ای است؛ اما آلمانی‌ها پس از جنبش بستن نیروگاه‌های هسته‌ای خود، آن را تغییر کاربری داده و به یک پارک تفریحی خانوادگی تبدیل کرده‌اند. استفاده بهینه از منابع این‌گونه معنا می‌یابد.

 فیلم علمی تخیلی 2016 , بهترین فیلم های علمی تخیلی , فیلم علمی تخیلی

روستای علمی-تخیلی

چرا فیلم‌های علمی-تخیلی این چنین بر مناطق شهری متکی هستند؟ چرا نمی‌توان فیلمی مانند Blade Runner را در یک مزرعه داشت؟ هنرمند سوئدی، سیمون استالنهاگ سعی کرده است تا با ارائه نگاهی آینده‌نگرانه به مناطق حومه‌ای شهرها و مناطق روستایی، اندکی در جهت رفع این تبعیض اقدام کند.

برترین تصاویر جهان , فیلم های علمی تخیلی 2016 , دانلود فیلم علمی تخیلی جدید

شیر لاستیکی

مجسمه شیری که در عکس بالا می‌بینید، با استفاده از لاستیک تایر خودرو ساخته شده است. با کمی دقت، ممکن است بتوان رگه‌هایی از نمادگری (Symbolism) را در این مجسمه تشخیص داد.

برترین تصاویر نجومی سال 2016 , بهترین فیلمهای علمی تخیلی , تصاویر علمی

جنگ هنر

بن مور با گروهی از هنرمندان و خالق اصلی کلاه‌خود Storm Trooper جمع شده‌اند تا برای نمایشگاه Art Wars، این ابزار کلاسیک مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان را به اثری روزآمد تبدیل کنند.

برترین دانشمندان تاریخ علمی , تصاویر هفته مد جدید و اخبار آن , تصاویر هفته دولت

دیوار کرم‌چاله‌ای

آنچه که روی این دیوار می‌بینید، کرم‌چاله‌ای به دنیایی دیگر نیست؛ بلکه صرفا اثری هنری است که با استفاده از مفاهیم علمی طراحی شده است. ترکیب فیزیک و خطای چشمی اغلب نتایج زیبایی به دنبال دارد.

تصاویر هفته کتاب و کتاب خوانی , لیست فیلم علمی تخیلی , برتربن های علمی تخیلی

پاروماهی غول‌آسا

یکی از محققان موسسه علوم دریایی جزیره کاتالینا زمانی‌که قصد داشت برای غواصی به دریا برود، ناگهان با این پاروماهی (Oarfish) غول‌آسای 6 متری در سواحل کالیفرنیا مواجه شد. خوشبختانه این پاروماهی مرده بود، وگرنه معلوم نبود چه بلایی بر سر دانشمند بیچاره می‌آمد.

معرفی بهترین فیلم سینمایی علمی تخیلی , تعریفدرام ، فانتزی ، علمی تخیلی , پیشنهاد سریال خارجی علمی تخیلی

هواپیمای روغنی

مهندسان ناسا روغن فلورسنت را به مدلی از یک هواپیما افزودند، و سپس آن را درون تونل باد قرار دادند. این کار به آنها امکان داد تا بتوانند نحوه جریان یافتن هوا را روی سطح هواپیما مشاهده کنند، و البته ظاهری فرازمینی به هواپیمای مدل خود ببخشند.

بهترین شخصیت های علمی تخیلی , برترین فیلمها تخیلی , بهترین سریالهای علمی تخیلی

خوش صندلی

با استفاده از رتبه‌بندی جستجوهای اینترنتی، گروه طراحی Formnation توانستند این ابر صندلی را طراحی کنند. آنها بهترین جنبه‌های صندلی‌های مختلف را انتخاب کردند تا اینکه در نهایت توانستند راحت‌ترین، اقتصادی‌ترین و شیک‌ترین صندلی ممکن را بسازند.

فیلم های علمی تخیلی , جدید ترین فیلم های علمی تخیلی , سریال علمی تخیلی

شهرهای چوبی

این شهرهای افسانه ای، بی‌نظیر و البته تخیلی توسط جیم مک‌ناب و تماما از چوب ساخته شده است.


ویدیو : برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته