برای «مرتضی پاشایی» دعا کنید +عکس : بستری شدن یک خواننده پاپ که مدت هاست با ...


بستری شدن یک خواننده پاپ که مدت هاست با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، باعث شد بزرگان پاپ بر بالین اش حاضر شوند. موسیقی ما: بستری شدن یک خواننده پاپ که مدت هاست با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، باعث شد بزرگان پاپ بر بالین اش حاضر شوند.

مرتضی پاشایی به دلیل بروز برخی مشکلات جدید از اوایل هفته گذشته در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است تا تحت نظر تیم مجرب پزشکی اش قرار بگیرد. پاشایی از اوایل امسال به دلیل بیماری داخلی ای که داشت، تحت نظر پزشکان بود و با شیمی درمانی و پرتو درمانی سعی کرده هر چه زودتر سلامتی خود را باز یابد.

بستری شدن مجدد این خواننده در بیمارستان باعث شد از اواسط این هفته چهره های زیادی به ملاقات او بروند تا بتوانند ضمن اطلاع از آخرین وضعیت جسمانی این خواننده، روحیه و انرژی مثبت فراوانی را روانه او نمایند.

 در روزهای گذشته چهره هایی چون محسن چاوشی، سیروان خسروی، علی لهراسبی،‌ زانیار خسروی، شهاب رمضان، امیر یگانه، بهنام صفوی، امید حاجیلی، روزبه نعمت اللهی، عماد طالب زاده، معین راهبر و... بر بالین این خواننده حاضر شده اند و با حضورشان روحیه مبارزه را به پاشایی منتقل کرده اند.

مرتضی پاشایی نیز عصر دیروز و پس از حضور خبرنگار «موسیقی ما»، در گفتگویی کوتاه با این رسانه گفت: «امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم. از همه مخاطبان موسیقی می خواهم دعا کنند. هر چند اعتقاد دارم همه چیز دست خداست.»

گفتنی ست در تمام روزهایی که این خواننده در بیمارستان بستری است چهره هایی چون مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، پیمان عیسی زاده، حامد قاسمی، مهرزاد امیرخانی و... با حضور 24ساعته در بیمارستان مربوطه تلاش می کنندکه این خواننده بتواند در بهترین حالت ممکن تحت نظر پزشکان باشد.

«مهدی کرد» (مدیر برنامه های پاشایی) به همراه پدر و مادر این خواننده بنا به نذری که ظاهرا از اوایل امسال بوده، محرم امسال را عازم کربلا شده اند تا برای شفای این خواننده در این ایام پر فیض دعا کنند.

اهنگ محممدرضا گلزار برای مرتضی پاشایی , مرتضی پاشایی , دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی

سالگرد مرتضی پاشایی , آهنگ مرتضی پاشایی , دانلود اهنگ مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی , فول آلبوم مرتضی پاشایی , بیوگرافی مرتضی پاشایی

دانلود آلبوم مرتضی پاشایی , دانلود مرتضی پاشایی , آهنگ جدید مرتضی پاشایی


ویدیو : برای «مرتضی پاشایی» دعا کنید +عکس