برای شوهرم چی بخرم؟ : دست از خریدن لباس ‌بردارید. درست است كه مردهای امروزی ...


دست از خریدن لباس ‌بردارید. درست است كه مردهای امروزی بیشتر از قدیمی‌ها به فكر رسیدن به سر و وضع‌شان هستند اما وقتی همیشه بعد از باز كردن هدیه به یك پیراهن یا شلوار می‌رسند، هیجان‌شان را برای هدیه گرفتن از دست می‌دهند.
مجله سیب سبز:

لباس خریدن كافی است؟

دست از خریدن لباس ‌بردارید. درست است كه مردهای امروزی بیشتر از قدیمی‌ها به فكر رسیدن به سر و وضع‌شان هستند اما وقتی همیشه بعد از باز كردن هدیه به یك پیراهن یا شلوار می‌رسند، هیجان‌شان را برای هدیه گرفتن از دست می‌دهند. سراغ گزینه‌های متفاوت‌تر بروید. اگر اهل انجام دادن كارهای فنی خانه است، یك پیچگوشتی برقی مدرن می‌تواند خوشحالش كند و اگر اهل ورزش است، یك وسیله ورزشی كه مدت‌هاست برای خریدنش نقشه كشیده او را خوشحال خواهد كرد.

عاشقانه برای شوهرم , چگونه بهترین زن دنیا برای شوهرم باشم؟ , برای مانتو از کجا پارچه بخرم d

كارت هدیه خوشحالش می‌كند؟

درست است كه خریدن كارت هدیه می‌تواند به برخی افراد بی‌توجهی‌تان به علایق آنها را یادآوری و این پیام را صادر كند كه «من تو را خوب نمی‌شناسم» اما بعضی‌ها بدشان نمی‌آید كمی پول نقد بگیرند و خودشان با سلیقه خود خرید كنند. اگر همسرتان از كسانی است كه زیاد برای خودشان و علایق‌شان پول خرج نمی‌كنند، شاید دریافت یك كارت هدیه پر و پیمان كه باید تنها برای خودش آن را خرج كند، باعث خوشحالی‌اش شود.

به همكارتان اعتماد نكنید!

اگرچه آقای همكار شما می‌تواند در انتخاب هدیه مناسب به شما كمك كند اما یادتان نرود كه تفاوت علایق، شخصیت و سبك زندگی او می‌تواند بر انتخابش تاثیر داشته باشد و چنین همفكری به یك خرید اشتباه منجر شود. پس اگر او علایقی متفاوت با همسرتان دارد، سعی كنید به جای گرفتن راهنمایی از چنین كسی، از دل صحبت‌های روزانه با همسرتان به چیزی كه دوست دارد لحظه سال تحویل هدیه بگیرد، برسید.

احساساتی نشوید

اگر یك زن رمانتیك باشید كه به ماندگار كردن لحظه‌ها و نگه داشتن یادگاری‌ها اهمیت می‌دهد، احتمالا وقت هدیه دادن یك كارت تبریك هم به كادوی‌تان ضمیمه می‌كنید. بعید نیست كه شوهرتان هنگام دیدن این كارت ذوق زیادی از خود نشان دهد و البته بعید نیست كه چند روز بعد، آن را گم كند یا در گوشه‌‌ای بی‌اهمیت بیندازد. ناراحت نشوید. بسیاری از آقایان چندان اهل یادگاری نگه داشتن نیستند. آنها تنها از دریافت هدیه‌ها لذت می‌برند و جز استفاده كردن‌شان، به چیز دیگری فكر نمی‌كنند. اگر همسر شما در این گروه جا می‌گیرد، پیشنهاد می‌كنیم به فكر دادن كارت یا عروسك به او نباشید و سراغ گزینه‌هایی بروید كه می‌تواند در زندگی روزانه‌اش از آنها استفاده كند.

برای سیسمونی نوزاد چه وسیله‌هایی بخرم؟ , آیا برای سرمایه گذاری دلار بخرم ؟ , بهترین ماشین برای افرود چیه بخرم

علایق خودتان را فراموش كنید

در صورتی كه شما یك زن اهل حساب و كتاب باشید، احتمالا هنگام خرید هدیه به منطقی بودن پولی كه می‌دهید، فكر می‌كنید و این منطق را با مقایسه كالای مورد نظر با علایق خودتان می‌سنجید. در چنین شرایطی احتمالا ترجیح می‌دهید به جای خریدن كلكسیون كاملی از آثار شهرام ناظری با قیمت چند صد هزار تومان یا كامل كردن آرشیو فیلم‌های همسرتان، سراغ گزینه‌های كاربردی‌تر مثل لباس و عطر بروید و به قول خودتان با خرید سی‌دی و كالاهایی از این دست پول‌تان را دور نریزید اما برای بسیاری از مردها، همین كالاهای به ظاهر فانتزی بیشتر از چیزهایی كه شما فكرش را می‌كنید،می‌تواند خوشحال‌كننده باشد. اگر همسرتان موسیقی باز است یا یك فیلم‌بین حرفه‌‌ای است، حتما این راهنمایی ما را هنگام خریدن هدیه مورد نظرتان قرار دهید.


ویدیو : برای شوهرم چی بخرم؟