برای اتوکردن عبایمان باید ۵هزار تومان بدهیم : برای اتوکردن عبایمان باید ۵هزار ...



حداقل چند دقیقه باید برای مسواک زدن وقت گذاشت؟ , برای کاهش فشار خون چه باید کرد , برای چه باید گروه خون رفت؟

برای اتوکردن عبایمان باید ۵هزار تومان بدهیم

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات کنونی کشور به ویژه مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها نبوده بلکه مربوط به ضعف مدیریت مسئولان فعلی کشور است، گفت: اگر سال گذشته برای اتو کردن عبای خود باید ۱۰۰۰ تومان به اتوشویی می‌دادیم امسال باید ۵ هزار تومان بدهیم، در حالیکه در کشورهای پیشرفته قیمت‌ها تا سال‌های سال ثابت است اما اینجا در کشور ما هیچ قیمتی اصلا ثابت نیست و روز به روز هم رشد می‌کند.

آیت الله حسین نوری همدانی در رابطه با وضعیت کنونی کشور اظهار کرد: مشکلاتی در داخل کشور و در عرصه سیاسی خارجی کشور وجود دارد اما نظام جمهوری اسلامی نظامی است مقتدر که خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه امروزه در برخی از کشور‌ها مانند مصر و تونس تبلیغات وسیعی علیه جمهوری اسلامی و مذهب تشیع صورت می‌گیرد، گفت: باید در داخل کشور مرکزی داشته باشیم تا جواب این شبهات را بدهد و این مراکز زیر نظر علما و فق‌ها باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای حل مشکلات فعلی کشور به ویژه مشکلات در حوزه اقتصادی راه حل‌های درست داشته باشند خاطرنشان کرد: اخیرا سفری به کشور عراق و عتبات عالیات داشتم و دیدم که وضع کشور عراق جنگ زده از وضع ما بسیار بهتر است؛ در زمانی عرب‌های عراقی پول ما ایرانی‌ها را روی چشمشان می‌گذاشتند اما اخیرا مشاهده کردم که اصلا پول ایران را قبول نمی‌کنند.

وی افزود: برخی از مشکلات داخلی ما نیز از جمله گرانی‌ها و توصیه‌های رهبری به آقای احمدی‌نژاد و لاریجانی در کشور عراق بسیار بزرگ جلوه داده شده و وانمود شده که اختلافاتی در کشور وجود دارد. بسیاری از مشکلات کنونی کشور مربوط به تحریم‌ها نیست بلکه مربوط به ضعف مدیریت است.

نوری همدانی در ادامه در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: امروز کسی که به میدان آمده تا پست ریاست جمهوری را بگیرد باید همچون قهرمانی متواضعانه و کریمانه برخورد می‌کند؛ ولایت مدار باشد چون یکی از امتیازات این نظام ولایت فقیه بوده و همین جایگاه بود که انقلاب اسلامی را به وجود آورد و الا مردم به خودی خود کاری نمی‌کردند./بهارنیوز

 

 

 


ویدیو : برای اتوکردن عبایمان باید ۵هزار تومان بدهیم