برانکو: هدف‌مان در جام حذفی قهرمانی است : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هدف این ...


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هدف این تیم در رقابت‌های جام حذفی را رسیدن به قهرمانی این مسابقات اعلام کرد. خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: دیداری که در جام حذفی پیش‌رو داریم، باید حتماً با برد پشت سر بگذاریم. به هر حال همان‌طور که قبلاً گفته بودم. ما اهداف بزرگی در لیگ برتر و جام حذفی داریم و می‌خواهیم که در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم.

احترام خاصی برای ملوان قائل هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با احترام از تیم ملوان بندرانزلی یاد کرد و اظهار داشت: ما احترام خاصی برای ملوان قائل هستیم، اما هدف‌مان مقابل این تیم فقط برد است و به برد فکر می‌کنیم.

بازی با سایپا مستحق شکست نبودیم

وی ادامه داد: واضح بود که ما در بازی با سایپا مستحق شکست نبودیم و حریف‌مان برتری نسبت به ما نداشت تا بتواند به آن شکل بازی را ببرد. با این حال بعد از آن مسابقه ما بیشتر روی مسائل روحی روانی با بازیکنان کار کردیم تا آن شکست را فراموش کنند.

انتظار از تیم ما در بازی برابر ملوان بالاست

برانکو با اشاره به تیم ملوان تصریح کرد: نیاز به این نیست که من بگویم ملوان چقدر تیم خوبی است. ملوانی‌ها با نتایج خوبی که کسب کردند، نشان دادند تیم با کیفیتی دارند، اما انتظار از تیم ما در این بازی بالاست و این را می‌دانیم که در این میدان سخت باید پیروز شویم. قطعاً حریف با انگیزه و توان زیادی مقابل ما قرار می‌گیرد و این کارمان را مثل همیشه سخت می‌کند.

باخت به سایپا برای ما عواقب بدی داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باخت به سایپا برای ما عواقب بدی داشت، از این رو قصد داریم برای دیدار مقابل ملوان به چند بازیکن خود استراحت داده و تغییراتی را در ترکیب ایجاد کنیم.

نمی‌شود گفت که بازیکنان ما استرس دارند

وی در واکنش به طرح این موضوع که آیا بازیکنان تیمش دچار استرس هستند یا مسائل دیگری درمیان است، افزود: نمی‌شود گفت که بازیکنان ما استرس دارند، بلکه باید بیشتر در مورد مسئولیت‌پذیری آنها در زمین صحبت کنیم. طبیعی است که بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند بیشتر از بازیکنان تیم‌های دیگر تحت فشار هستند، مخصوصاً در این هفته‌ها که انتظار از تیم ما خیلی بالاست.

فقط برد علاج تیم ماست

برانکو خاطر نشان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و نمی‌توانند شرایط یکنواختی را در بازی‌های خود داشته باشند. کار کردن با بازیکن جوان شرایط خاص خودش را دارد و در حال حاضر تمام تلاش ما این است که بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم. به نوعی می‌توان گفت فقط برد علاج تیم ماست تا اعتمادبه‌نفس بازیکنان برگردد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه بگیریم، اما وقتی علی‌رغم تلاش زیاد نتیجه دلخواه خود را نمی‌گیریم طبیعی است که بازیکنان غمگین باشند.

همه ما صادقانه و مسئولیت‌پذیر کارمان را انجام می‌دهیم

این مربی کروات در واکنش به این مسئله که چنانچه تیمش نتواند در بازی فردا ملوان را شکست دهد و پرسپولیس از جام حذفی حذف شود، او دیگر سرمربی پرسپولیس نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ما تمام توان خود را برای پیروزی در دیدارهایی که پیش رو داریم به کار می‌گیریم. باید بگویم همه ما صادقانه و مسئولیت‌پذیر کارمان را انجام می‌دهیم و در این شرایط انتظار داریم که خوب هم نتیجه بگیریم، اما متأسفانه یکسری اتفاقات رخ داد که دور از دسترس ماست.

خیلی خودم را درگیر موضوع برکناری‌ام نمی‌کنم

وی افزود: شما نگاه کنید در سه بازی ما روی اشتباهات مستقیم داوری شکست خوردیم. تا آنجا که مسئله به برکناری من مربوط می‌شود باید بگویم خیلی خودم را درگیر این موضوع نمی‌کنم و این مسئله به تصمیم مدیریت باشگاه برمی‌گردد، به هر حال آنها شرایط تیم را ارزیابی کرده و در نهایت تصمیم می‌گیرند که به صلاح تیم باشد. برای بازی فردا و دیدارهای آینده هم نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

برای رویارویی با داور و همچنین تماشاگران حریف شاگردان خود را آماده می‌کنیم

«از این پس باید به جای حریفان، باید داوران را آنالیز کنید که چه خطاهایی را پنالتی می‌گیرند». وی در پاسخ به خبرنگاری که این موضوع را بیان کرد، گفت: به هر حال ما باید برای هر بازی سعی کنیم بازیکنان را از هر لحاظ آماده کنیم. ما برای رویارویی با داور و همچنین تماشاگران حریف شاگردان خود را آماده می‌کنیم. مجبورم یکسری حرف‌ها را تکرار کنم، در بازی با سایپا ما از هر نظر از حریف خود برتر بودیم، اما حریف در دقیقه 82 به لطف داور صاحب یک ضربه پنالتی شد و بعد از آن شرایط بازی تغییر کرد. پیش از آن در بازی‌ با فولاد دیدید که حریف حتی نتوانست یک موقعیت گل روی دروازه ما خلق کند. قبل از آن مقابل ذوب‌آهن باز هم روی اشتباه داوری بازی را واگذار کردیم، چرا که حریف تا قبل از رسیدن به گل فقط یک شوت به ما زده بود، در مقابل سپاهان روی 4 اشتباه خودمان بازنده شدیم. در بازی مقابل استقلال خوزستان اگر دروازه‌بان‌مان آن اشتباه را انجام نمی‌داد حریف هرگز به گل نمی‌رسید، در مقابل پدیده نیز باز خودمان مرتکب اشتباه شدیم که حریف به دو گل رسید.

هیچ حریفی از ما برتر نبوده و روی اشتباهات خود نتایج را واگذار کردیم

وی تأکید کرد: در کل می‌خواهم بگویم همه این اتفاقات رخ داد تا ما نتوانیم درست نتیجه بگیریم. فقط امیدوارم از این به بعد شانس بیشتر به ما رو کند. واقعیت این است که هیچ حریفی از ما برتر نبوده و روی اشتباهات خودمان و داوری نتایج را واگذار کردیم.

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا اعتمادبه‌نفس به بازیکنان برگردد

وی ادامه داد: خیلی دوست ندارم به گذشته برگردیم و بهتر است که به آینده و حال فکر کنیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا شرایط را تغییر دهیم و اعتمادبه‌نفس به بازیکنان برگردد.

به کادر فنی خود اعتماد دارم

برانکو درباره نقش دستیاران خود (قنبرپور و باقری) و اینکه آیا اینها سیاهی‌لشگر هستند یا خیر و آیا قرار است حسین عبدی به کادرفنی اضافه شود، گفت: من به کادر فنی خود اعتماد دارم، باقری و قنبرپور در سازمان تیمی ما حضور دارند و در مورد اضافه شدن عبدی هم اطلاعی ندارم، چون افراد کافی در کادرفنی حضور دارند.

مهاجم شش‌دانگ نداریم

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که چرا تیم شما اینقدر فرصت‌های گلزنی را از دست می‌دهد، گفت: ما در هر بازی خیلی از موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم و دلیلش این است که مهاجم 6 دانگ نداریم. اگر می‌خواستیم مهاجم 6 دانگ جذب کنیم قیمت آن بسیار بالا بود. البته در حال حاضر طارمی بهترین گلزن تیم است اما با این حال موقعیت‌هایی زیادی را از دست می‌دهد امیدوارم که در بازی‌های آینده این اتفاق رخ ندهد و او و هم‌بازی‌هایش فرصت‌هایی را که به دست می‌آورند را به گل تبدیل کنند.


ویدیو : برانکو: هدف‌مان در جام حذفی قهرمانی است