برانکو: ازهمسرم دمپایی هدیه می گیرم! : من سنم بالاست و خیلی هدیه گرفتم اما ...



هدیه تهرانی , هدیه تبلیغاتی , برانکو

من سنم بالاست و خیلی هدیه گرفتم اما بیشتر از همه با گرفتن هدیه های کوچک خوشحال می شوم. مثلا زمانی که جوانتر بودم، یک شطرنج هدیه گرفتم. بیشتر زمانی را دوست دارم که هدیه می دهم، بیشتر از آن وقتی که این هدیه پذیرفته می شود. یک خاطره هم دارم. ما هم در سنت خود برای سال نو به هم می دهیم.

 وی ادامه داد: اهمیت نوروز فرهنگ مردم ایران را نشان می دهد و البته زندگی در طول زمان تغییرات خاص خودش را دارد چون مثلا تعطیلات نوروز به شکل قبل دیگر 15 روزه نیست. قدیم اصلا اینطور نبود که فوتبالیستها بخواهند در تعطیلات نوروز تمرین کنند اما الان اردوی تیم ملی برپا می شود و حتی چند روز بعد یک بازی هم خواهند داشت. مهم این است که ارزشها همچنان حفظ شده است.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه عیدی گرفتن را بیشتر دوست دارد یا عیدی دادن، تصریح کرد:  یک چیزی می توانم بگویم که قشنگ ترین چیزی که در تمام ادیان و دنیا وجود دارد، هدیه دادن است و من هم خیلی آن را دوست دارم.


وی در پاسخ به این سوال که بهترین هدیه ای که گرفته چیست، گفت: من سنم بالاست و خیلی هدیه گرفتم اما بیشتر از همه با گرفتن هدیه های کوچک خوشحال می شوم. مثلا زمانی که جوانتر بودم، یک شطرنج هدیه گرفتم. بیشتر زمانی را دوست دارم که هدیه می دهم، بیشتر از آن وقتی که این هدیه پذیرفته می شود. یک خاطره هم دارم. ما هم در سنت خود برای سال نو به هم می دهیم.


برانکو ادامه داد: یکی از اقوام من که علاقه زیادی را به تیم میلان داشت، لباس بوبان را به من هدیه داد. من هم آن لباس میلان را با امضای بازیکنانش تهیه کردم وقتی زیر درخت کریمس آن هدیه را باز کرد، شروع به اشک ریختن کرد. بالاتر از این برای من نبود وقتی شادی او را دیدم.
وی درباره اینکه برای همسرش حتما کادوهای بزرگ می خرد، بیان داشت: اتفاقا برعکس خانم من بسیار ساده است و خوشبختانه نیاز خاصی ندارد. ولی خب ما در خانواده مان یک رسمی داریم که کادوهایمان ارزان باشد اما قیمت معنوی داشته باشد. مثلا خانم من هر سال برای من دمپایی می خرد.


سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این دمپایی ها چه رنگی است، افزود: الان خاکستری را گرفته است و هر سال رنگ های مختلفی می گیرد اما قطعا رنگ صورتی نمی گیرد، یا مشکی و یا طوسی.


وی همچنین خاطرنشان کرد: خانم من مسیری را می رود که زن ذلیل باشم و دمپایی نیز به خاطر همین است. همین الان 4 هزار کیلومتر از او سعی کردم دورتر باشم تا کمی تمرین کنم اما دیدم در ایران که زن ذلیل های بیشتری از من هستند.


برانکو در پایان گفت: از ماهی قرمز می خواهم که برانکو را با برد خوشحال کند و مهدی طارمی را آقای گل فصل کند.


اخبار ورزشی - عصر ایران

 


ویدیو : برانکو: ازهمسرم دمپایی هدیه می گیرم!